با این نشانه ها بدانید در یک رابطه مرده هستید!

اکثر افراد پس از شروع یک رابطه به این فکر می کنند که آیا این رابطه منجر به خوشبختی خواهد شد یا خیر؟ شما باید نسبت به علائم و نشانه های رابطه ناکام و مرده آگاهی لازم را داشته باشید که بتوانید در زمان درست تصمیم گیری نمایید.

همه روابط با فراز و نشیب هایی همراه است و این طبیعی است که بخواهید رابطه شما منجر به خوشبختی شود. اما تشخیص رابطه ناکام و مرده بسیار مهم است. چون در این زمان است که باید نسبت به ادامه رابطه تصمیم گیری جدی داشته باشید. بنابراین باید با نشانه ها و علائم رابطه ناکام و مرده آشنا شوید.

 

رابطه ناکام

فقدان احترام

احترام نقش فوق العاده حیاتی در رابطه ایفا می کند، زیرا نشان می دهد که هر شخص طرف مقابل را درک می کند و مرزبندی شخصیتی را به رسمیت می شناسد. بنابراین اگر یکی از طرفین به صورت مداوم این مرزبندی را شکسته و احترامی برای طرف مقابل قائل نباشد، باید به عنوان یک هشدار جدی تلقی شود. این رفتارها نشانه ای برای توقف احترام به ارزش ها خواهد بود. این یک خبر بد است. چون در یک رابطه بدون احترام، عشق تنها نمی تواند محرک آن باشد. در این حالت شما باید طرف مقابل را از احساسات خود مطلع نمایید و در صورتی که این موضوع را مشکل نمی داند، بدانید که رابطه شما مرده است.

 

زمان نداشتن برای یکدیگر

اگر وقت آزاد خود را برای کارهایی اختصاص می دهید که هیچ ارتباطی به شریک رابطه ای شما ندارد، بدانید که از حضور در این رابطه لذت نخواهید برد. گذراندن اوقات به تنهایی و نداشتن زمان برای یکدیگر می تواند به مرور از عشق و علاقه طرفین کاهش دهد. حتی در زمان هایی که با هم هستید ممکن است دچار حواس پرتی شوید و منتظر فرصت برای رهایی باشید. اگر یکی از طرفین رابطه تمایلی به صرف زمان با طرف مقابل نداشته باشد، این رابطه حتما به بن بست رسیده است.

 

اهداف ناسازگار

تمایل به بچه دارشدن، زندگی در خارج از کشور، ادامه تحصیل و ... از موضوعاتی است که باید تکلیف آن ها در یک رابطه مشخص شود. اهداف ناسازگار در یک رابطه ممکن است در ابتدا کوچک به نظر برسد، اما می تواند مشکلات متعددی را به همراه بیاورد. این به معنی تطابق کامل اهداف نیست، بلکه به این معنی است که باید زمان بیشتری را برای حل این موضوعات اختصاص دهید. در صورتی که بتوانید به توافق برسید، می توانید در کنار هم خوشحال باشید. اما اگر برای موضوعاتی دارای اختلاف نظر های جدی هستید، باید نسبت به ادامه رابطه تجدید نظر کنید.

 

رابطه مرده

حاکم بودن خستگی

خسته شده اید. حرفی برای گفتن ندارید. به محض شروع صحبت وارد بحث و جدل می شوید. این نکته صحیح است که همه روابط به مرور رشد می کنند. اما اگر رشد در رابطه بیش از حد طول بکشد قطعا خستگی بر آن حاکم خواهد شد. برای حل این موضوع باید چالش های جدید را امتحان نمایید. بیشتر با هم بیرون رفته و صحبت کنید. حوزه های مختلف زندگی را برای یکدیگر معرفی نمایید. اگر یکی از طرفین رابطه تمایلی برای ایجاد تغییرات ندارد، ادامه دادن رابطه بسیار سخت خواهد شد.

 

مبارزه و سر شاخ شدن

سر شاخ شدن و سر و کله زدن دائمی طرفین یک رابطه اگر به یک عادت تبدیل شود، نشانه خوبی نخواهد بود. بحث کردن و تبادل نظر لزوما به معنای وجود مشکل در رابطه نیست، اما اگر این تبادل نظر منجر به مبارزه و سر شاخ شدن با یکدیگر شود، کمکی به پخته شدن رابطه نخواهد کرد. اگر بحث کردن به عصبانیت و سوء استفاده طرفین بیانجامد، آتش بسی در کار نخواهد بود. در این حالت طرفین تنها به انتقام فکر می کنند. بنابراین رابطه دچار آسیب جدی می شود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان