آمار شگفت‌آوری از حرم‌سرای ترامپ

اتهاماتی که دست‎کم ۲۳ زن علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به دادگاه ارائه داده‎اند همواره سوژه داغی در رسانه‎های این کشور بوده است.

رسوایی جنسی مقامات و کشیش‌ها در سراسر آمریکا بر سر زبان‌ها است، اما هم اکنون توجه رسانه‌ها متوجه اتهاماتی است که دست کم ۲۳ زن از دهه‌ی ۱۹۷۰ از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به دادگاه ارائه داده‎اند.

در اکتبر ۲۰۱۶ موج اعتراضات زنان در پی انتشار فیلمی که دونالد ترامپ در آن اظهارات شرم آور علیه زنان بود باعث شد تا زنان دیگری که قربانی بوده‎اند داستان خود را منتشر کنند تا همگان از ماهیت و خوی ترامپ آگاه شوند.

ترامپ در این نوار ویدئویی که مربوط به مصاحبه او با «بیلی بوش» در سال ۲۰۰۵ است از کلماتی زشت و رکیک درباره زنان استفاده می‌کند، پس از انتشار این نوار ویدئویی، زنان زیادی جرأت یافتند و دونالد ترامپ را به آزار جنسی متهم کردند.

در زمان مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ آمریکا طرح شکایت یک زن از نامزد حزب جمهوری‌خواه به اتهام رابطه نامشروع دونالد ترامپ با وی بار دیگر جنجال برانگیز شد.

«جسیکا دریک»، بازیگر فیلم‌های مستهجن آمریکایی در یک کنفرانس خبری که به همراه وکیلش حاضر شده بود گفت: دونالد ترامپ در ازای دریافت پول به وی پیشنهاد روابط غیرمشروع داده است.

این موضوع در حالی مطرح شده است که ترامپ تمامی اتهامات از جمله تجاوز به عنف و آزار و اذیت جنسی را ساختگی و با انگیزه‌های سیاسی معرفی کرده و وعده داده تا از تمامی کسانی که این اتهامات را به وی وارد کردند، شکایت کند.

اواخر سال گذشته میلادی موضوع رسوایی جنسی ترامپ بار دیگر مطرح شد و سه زن وی را به آزار جنسی متهم کردند.

این زنان با برگزاری یک نشست خبری از کنگره درخواست کردند تا تحقیقاتی را درباره آزار جنسی ترامپ آغاز کند.

ماه ژانویه نشریه «وال‌استریت ژورنال» گزارش داد که یکی از وکلای رئیس جمهور آمریکا پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ در آمریکا مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به یک بازیگر زن پرداخت کرده تا روابطه نامشروع خود با دونالد ترامپ را مخفی نگه‌دارد.

بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، «میشل کوهن» یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری این مبلغ را به عنوان حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن پرداخت کرده است.

این نشریه آمریکایی می‌گوید که دونالد ترامپ و این زن ۳۸ ساله در سال ۲۰۰۶ با یکدیگر رابطه نامشروع داشته‌اند.

رسوایی و فساد اخلاقی رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ باعث شد تا در سال گذشته دست کم ۴.۲ میلیون نفر از شهروندان آمریکایی به نشانه اعتراض به خیابان‌ها بیایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان