ناامیدی رئال مادرید از جذب پدیده ایتالیایی

به نظر می رسد رئال مادرید شانس چندانی برای خرید نیکولو زانیولو، ستاره جوان ایتالیایی ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، زمانیکه اینتر در تابستان با مبلغ 4.5 میلیون یورو و به عنوان بخشی از قرارداد جذب راجا ناینگولان، زانیولو را به رم فروخت، کمتر کسی فکر می کرد این پدیده 19 ساله تا کمتر از یک سال تبدیل به یکی از پرهوادارترین بازیکنان در بین باشگاه های بزرگ اروپایی شود، اما حالا تیم هایی چون رئال مادرید و یوونتوس خواهان خرید زانیولو هستند.

 

 

اما آ.اس مدعی شد هافبک جوان رم مذاکراتی را با باشگاه یوونتوس آغاز کرده و بیانکونری تنها باشگاهی است که تاکنون تلاشی رسمی برای امضای قرارداد با زانیولو انجام داده است.

 

زانیولو در این فصل اول در سری آ، 29 بازی را انجام داده، پنج گل زده و دو پاس گل نیز ارسال کرده است، اما رئال مادرید از دیدار برابر رم در لیگ قهرمانان این فصل، عملکرد او را مورد بررسی قرار داده است و در حال تلاش برای جذب او در تابستان خواهد بود.

 

همچنین در ماه فوریه باشگاه اسپانیایی کارشناسان خود را برای تماشای بازی زانیلو در رقابت های لیگ قهرمانان مقابل پورتو در پرتغال راهی این کشور کرد که زانیولو در آن دیدار تبدیل به جوانترین ایتالیایی شد که دو گل در لیگ قهرمانان به ثمر می رساند، اما در این شرایط به نظر می رسد شانس یوونتوس برای خرید این پدیده جوان بیش از کهکشانی ها باشد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان