سعیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

رصد لحظه‌ای سدهای خوزستان/ هشدار درخصوص انتشار شماره حساب‌های شخصی در فضای مجازی برای کمک به سیل‌زدگان

رصد لحظه‌ای سدهای خوزستان/ هشدار درخصوص انتشار شماره حساب‌های شخصی در فضای مجازی برای کمک به سیل‌زدگان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: وضعیت سد‌ها را به صورت لحظه‌ای رصد می‌کنیم و 101 روستا به صورت کامل یا جزئی تاکنون تخلیه شده‌اند.


سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:سعیدی سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده پلدختر و معمولان اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به شرایط جوی آرام در منطقه تلاش می‌کنیم دسترسی‌های بیشتری به پلدختر و معمولان ایجاد کنیم.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور افزود: مسیر دسترسی به معمولان باز و باعث سرعت بخشیدن به امدادرسانی شده است.


بیشتر بخوانید؛ ارتباط مخابراتی در پلدختر برقرار است/ طغیان 5 رودخانه در قزوین


وی با بیان اینکه امدادرسانی‌ها به صورت زمینی و هوایی در حال انجام است، گفت: تمام اقلام ضروری در اختیار سیل زدگان قرار می‌گیرد.

سعیدی با اشاره به اینکه سفر وزیر کشور به منطقه  بر سرعت امدادرسانی‌ها می‌افزاید، بیان کرد: جلسه ستاد مدیریت بحران امروز در لرستان تشکیل می‌شود.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: همه دستگاه‌ها و ماشین آلات لازم از سراسر کشور و استان‌های همجوار به لرستان اعزام و دوسایت اسکان اضطراری نیز ایجاد شده است.

وی درباره آخرین وضعیت استان خوزستان نیز اظهار کرد: در این استان همچنان خروجی آب از سد‌ها را داریم و روستا‌های پایین‌دست سد‌ها در آماده باش هستند.

سعیدی گفت: خروجی سد‌ها در خوزستان همچنان در حال کنترل است تا روستا‌های پایین دست تا حد امکان درگیر سیلاب نشوند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه یک تیم فنی در خوزستان مستقر است و وضعیت سد‌ها را به صورت لحظه‌ای رصد می‌کنیم، خاطرنشان کرد: 101 روستا به صورت کامل یا جزئی تاکنون تخلیه شده‌اند و در مکان‌های اضطراری اسکان یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با تلاش همه نهاد‌ها اعم از نیرو‌های امدادی و مسلح سیلاب وارد شهر‌ها نشده است، اظهار کرد: نیرو‌های جهادی نیز در کنار نیرو‌های مسلح و امدادی  در حال امدادرسانی به سیل زدگان هستند.

سعیدی درباره کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان کشور نیز اظهار کرد: مردم می‌توانند کمک‌هایشان را به هلال احمر و کمیته امداد بدهند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور تاکید کرد: هموطنان در خصوص کمک‌های نقدی خود به سیل‌زدگان به حساب‌های شخصی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، اعتماد نکنند؛ چرا که این حساب‌ها مورد تایید نیست.

وی گفت: هلال احمر و کمیته امداد  دو مرجع رسمی برای کمک به هموطنان سیل زده هستند.

آخرین وضعیت رسیدگی به مناطق سیل ‌زده کشور از زبان سخنگوی سازمان مدیریت بحران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان