ساسان انصاری جانشین جنس ژاپنی تراکتور

انصاری با حضور در ترکیب اصلی سه امتیاز این تیم را به نام خود کرد تا پرشورهای تبریزی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل لقب گیرند.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم سابق فولاد، پرسپولیس و سپاهان با حضور در تراکتورسازی، امیدوار به تکرار روزهای خوب گذشته بود و بعد از تحمل چند هفته دوری از ترکیب اصلی، برابر نفت آبادان جزو 11 بازیکن اصلی جرج لیکنز قرار گرفت. او با سود بردن از این اعتماد بزرگ در جدال حساس مقابل نفت آبادان که یکی از خاطرات تلخ این فصل تراکتورسازی را با حذف آنها از جام حذفی رقم زده، توانست تک گل سه امتیازی بازی را به نام خود کند.


با مصدومیت سوگیتا، هافبک تکنیکی و ژاپنی تراکتورسازی که مدت زمان دوری اش از ترکیب این تیم سه هفته تخمین زده شده، به نظر می‌رسد ساسان انصاری با این عملکرد مناسب توانسته باشد جانشین مناسبی برای او لقب گرفته و در نهایت طی این مدت با دستیابی به اعتماد کامل کادرفنی، جایگاه ثابت خود را در جمع بازیکنان اصلی شکل دهد.

جانشین ها ستاره میشوند.
در دو بازی پیاپی، در غیاب شجاعی و سوگیتا دو ستاره تراکتورسازی، بازیکنان جانشین ستاره میشوند. موسوی برابر استقلال خوزستان و انصاری در بازی با صنعت نفت ابادان.


تراکتورسازی اکنون با اختلاف دو امتیازی نسبت به پرسپولیس در رده دوم جای گرفته و امیدوار است با سود بردن از فرصت های آینده، بتواند به بزرگترین افتخار تاریخ خود و قهرمانی در لیگ برتر دست یابد و باید دید سرمربی بلژیکی و ستاره‌هایش برای دستیابی به این هدف موفق خواهند بود یا خیر.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان