امری: آرسنال را یکی از بهترین تیم‌های دنیا می‌کنیم

اونای امری، سرمربی آرسنال می‌گوید تا زمانی که تیمش یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا نشود از کار خود راضی نخواهد بود و هدف او تنها کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیست.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در حالی به آخرین ماه رقابتهای لیگ برتر وارد شده که به لطف ده پیروزی خانگی پیاپی توانسته در رتبه چهارم جدول قرار بگیرد و شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. اما اونای امری، سرمربی توپچی‌ها می‌گوید هدف او نه کسب سهمیه اروپایی بلکه تبدیل کردن آرسنال به یکی از بهترین تیمهای فوتبال دنیا است.

 

امری که پیش از ورود به آرسنال، با پاری سن ژرمن سابقه قهرمانی در لیگ فرانسه را دارد و همچنین با سویا سه بار قهرمان لیگ اروپا شده در این  باره به  خبرنگاران گفت:" من برای کسب عناوین قهرمانی به آرسنال آمده‌ام. برای اینکه تیمم را به یکی از بهترین تیمهای فوتبال دنیا تبدیل کنم".

 

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" هدف من این است که آرسنال در چمپیونزلیگ یکی از مدعیان قهرمانی باشد نه اینکه از کسب سهمیه برای ورود به لیگ قهرمانان خوشحال شود. هدف ما این است که بهترین بازیکنان دنیا با پیراهن آرسنال بازی کنند".

 

امری در ادامه اضافه کرد:" من با پاری سن ژرمن و سویا جامهای قهرمانی بدست آورده‌ام. به  نظرم اینجا در آرسنال باید با همان هدف یعنی کسب عناوین قهرمانی به جلو حرکت کنیم. زمانی که به آرسنال آمدم می‌دانستم این باشگاه هدفهای بزرگ دارد. ما به کسب عناوین قهرمانی نیاز داریم، چه همین حالا و چه در آینده. البته امسال قهرمانی در لیگ برتر بسیار مشکل است ولی ما برای ساخت یک تیم خوب تلاش می‌کنیم تا قهرمانی برای آرسنال دیگر دور از دسترس نباشد".

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان