اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

دسته گل نوروزی شرکت ملی پخش/ بحران مدیریتی تا کجا ادامه خواهد یافت؟

به گزارش اقتصادآنلاین ، در تاریخ27 اسفند ماه و دقیقا یک روز قبل از شروع تعطیلات نوروزی، مدیران جدید مناطق شرکت ملی پخش در چابهار و زاهدان منصوب شده و در ایام نوروز مراسم تودیع و معارفه آن‌ها انجام شد.

از سویی دیگر سال جدید با توجه به وقوع سیل در سمت شمال و غرب کشور، مسافران  مقاصد گردشگری خود را به سمت شرق و استان های جنوب شرقی بویژه چابهار و زاهدان تغییر داده و حجم ورودی به این مناطق افزایش یافت. این در حالی است که 700 هزار مسافر نوروزی به چابهار برای دریافت حداقل سوخت مورد نیاز خودروی خود باید ساعت ها از وقت گرانبهای خود را در صف سوخت سپری کردند. گفتنی است بنا به اعلام فرماندار چابهار، این شهر با دارا بودن 120 هزار نفر جمعیت، تنها دو جایگاه سوخت دارد که در حالت عادی نیز پاسخگوی شهروندان  نیست.

حال با بیان این مشکلات سوال اساسی اینجاست که آیا روزهای پایانی سال زمان مناسبی برای جابجایی مدیران نفتی مناطق با اهمیت در حوزه گردشگری است؟! در شرایطی که تلاش های بسیاری برای جذب گردشگر و مسافر به مناطق چابهار در سال های گذشته انجام شده است که البته مشکل تامین سوخت دراین شهر سبب بی ثمر شدن این اقدامات می شود. در نتیجه باید گفت شرکت ملی پخش با بحران مدیرتی کم سابقه‌ای مواجه شده که حتی در انتخاب زمان مناسب برای جابجایی مدیران مناطق خود سردرگم است.

از دیگر موارد در این رابطه می توان به عدم تصمیم گیری به موقع در خصوص تعیین جانشین برای آقازاده مدیر نفتی دیگری که رئیس ناحیه نفتی جزیره کیش است و بیش از یک سال در مرخصی به سر می برد اشاره داشت. به گفته منابع خبری وی از یک سال قبل حضور منظم و دایمی در محل کار خود نداشته و در خارج از کشور به سر می برند و این جزیره مهم مرزی بدون رئیس ناحیه اداره می شود. اما همچنان در ابلاغ حکم فرد جایگزین از سوی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی  تردید می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان