افزایش احتمال جدایی کیلور ناواس از رئال مادرید

مارکا مدعی شد مدیران رئال مادرید و زیدان به این نتیجه رسیده‌اند که تیبو کورتوا و آندری لونین، فصل آینده دو دروازه‌بان اصلی رئال خواهند بود و این احتمالا به معنای جدایی کیلور ناواس از رئال خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شد زین‌الدین زیدان و مدیران ارشد رئال مادرید در مورد دروازه‌بان‌های اصلی این تیم در فصل آینده به جمع‌بندی رسیده‌اند. بر اساس این جمع‌بندی، تیبو کورتوا سال آینده دروازه‌بان اول رئال خواهد بود و آندری لونین، دروازه‌بان جوانی که به عنوان بازیکن قرضی از رئال به لگانس پیوسته به برنابئو بازخواهد گشت و به عنوان دروازه‌بان دوم تیم خدمت خواهد کرد.

 

 

ولی مارکا می‌گوید مدیران رئال و زیدان هنوز درباره سرنوشت کیلور ناواس به تصمیم مشخصی نرسیده‌اند. هر چند به نظر می‌رسد با این تفاصیل، ناواس تصمیم به ترک رئال بگیرد.

 

با توجه به رابطه خوبی که بین دو باشگاه رئال مادرید و لگانس وجود دارد بعید به نظر می‌رسد مشکل خاصی بر سر راه بازگشت لونین به رئال پیش بیاید. مارکا می‌گوید زیدان می‌خواهد تکلیف پست دروازه‌بانی تیمش هر چه سریعتر مشخص شود چون معتقد است عدم قطعیت در این پست ضررهای عمده‌ای به تیم وارد خواهد کرد.

 

این تصمیم به زودی به اطلاع ناواس خواهد رسید و تصمیم‌گیری درباره ماندن در رئال و فعالیت به عنوان دروازه‌بان سوم یا ترک باشگاه به او واگذار خواهد شد. مارکا می‌گوید مدیران رئال برای ناواس و خدماتش به رئال احترام قائلند ولی بعد از مشورت‌ با زیدان به این نتیجه رسیده‌اند و کورتوا و لونین، بهترین زوج  دروازه‌بانی برای فصل آینده باشگاه خواهد بود.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان