خیانت لیورپولی‌ها به فن‌دایک، به نفع استرلینگ؟

دیلی‌میل می‌گوید درحالیکه فن‌دایک و رحیم استرلینگ دو نامزد اصلی برای دریافت جایزه بهترین فوتبالیست سال انگلیس هستند، بازیکنان لیورپول با وجود قانونی نانوشته، به استرلینگ رای خواهند داد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌‌گوید عده زیادی از بازیکنان لیورپول قصد دارند در انتخاب بهترین فوتبالیست سال انگلیس که از طرف اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای این کشور برگزار می‌شود، به ستاره رقیب اصلی‌شان، رحیم استرلینگ از منچسترسیتی رای بدهند و این، شانس استرلینگ را برای کسب جایزه بیشتر می‌کند.

 

 

این در حالی است که گفته می‌شود مسابقه اصلی برای دریافت عنوان بهترین فوتبالیست سال، بین رحیم استرلینگ و ویرژیل فن‌دایک لیورپولی است. بر اساس قوانین رای‌گیری، بازیکنان یک تیم نمی‌توانند به نامزدی که عضو باشگاه آنها است رای بدهند. اما در گذشته بازیکنان تیمهای مختلف برای اطمینان از اینکه هم‌تیمی‌شان به جایزه دست پیدا می‌کند، به صورت تاکتیکی رای می‌دادند، به خصوص با این هدف که بازیکنان تیمهایی که حریفان اصلی‌شان هستند به این جایزه دست پیدا نکنند.

 

مدافع سابق لیورپول، جیمی کاراگر تایید می‌کند که زمانی که در سال 2006 به عنوان نماینده لیورپول در اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس عضویت داشته از هم‌تیمی‌هایش خواسته به  هر کسی که می‌خواهند رای بدهند به جز به تیری آنری و فرانک لمپارد که آن زمان ستاره‌های آرسنال و چلسی بودند.

 

آنری و لمپارد در آن سال برای دریافت جایزه بهترین فوتبالیست سال رقیب استیون جرارد لیورپولی بودند و در نهایت جرارد بود که این جایزه را به خود اختصاص داد.

 

 

اما دیلی‌میل می‌گوید امسال چندین نفر از لیورپولی‌هایی که در گذشته با رحیم استرلینگ هم‌تیمی بوده‌اند، این سنت را کنار گذاشته‌اند و قصد دارند در رای‌گیری به او رای بدهند. در صورت رای دادن لیورپولی‌ها به استرلینگ، بر خلاف قانون نانوشته‌ای که همیشه وجود داشته، احتمال اینکه جایزه به او تعلق بگیرد بسیار بالا خواهد رفت. این در حالی است که ویرژیل فن‌دایک لیورپولی در این مسابقه حریف اصلی استرلینگ است.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان