روزی که سیوهای گروسیان هم نجات بخش نبود(عکس)

استقلال خوزستان در روزی که با یک گل از پارس جنوبی پیش بود در نهایت بازی را به تیم ده نفره حریف باخت.


به گزارش" ورزش سه" قعرنشین جدول رده بندی مثل دیگر بازی ها، در هفته بیست و چهارم هم نمایش بدی برابر پارس جنوبی نداشت و حتی می توانست بازی را با برد برابر تیم ده نفره حریف به پایان برساند اما در دقایق پایانی دو گل خورد تا کماکان احتمال سقوط را حس کند.


در بازی روز گذشته دو تیم اما فرزین گروسیان دروازه بان 26 ساله و مازندرانی استقلال خوزستان با وجود دریافت دو گل یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود. او به خصوص در نیمه اول چند فرصت طلایی را از حریف گرفت هرچند در دقایق پایانی روی برخی اشتباهات خط دفاعی دروازه اش دوبار توسط پارس جمی ها گشوده شد.


او در نیمه اول ابتدا در دقیقه 10 بازی روی یک خروج موفق از دروازه توانست تک به تک حریف را خنثی کند. اوج حرکت گروسیان در نیمه اول و در دقیقه 15 رقم خورد که ضربه سر محکم مهاجم پارس را که از روی خط شش قدم زده شد به خوبی دفع کرد. درواقع مقاومت او در برابر حملات پردامنه تیم پارس جنوبی بود که در نهایت باعث شد تا استقلال خوزستان روی یک ضدحمله در دقایق پایانی نیمه اول به گل برسد.


گروسیان در نیمه دوم هم سیوهای خوبی داشت و در همان دقیقه 60 بازهم با یک خروج خوب فرصت پارسی ها را خراب کرد. او در دقیقه 73 بازی هم شوت سنگین بازیکن حریف را از زیرطاق دروازه به کرنر فرستاد. او در دقیقه 77 دروازه اش توسط پارس جنوبی در حالی باز شد که روی تیر یک حضور داشت و یک مدافع را روی تیر دوم گذاشته بود اما مدافع روی تیر دو در دفع توپ اشتباه و توپ را  وارد دروازه خودی کرد. با این وجود او گل دوم را در وقت های تلف شده بازی در حالی دریافت کرد که مهاجم پارس جنوبی از روی شش قدم با یک ضربه محکم توپ را به تور رساند.


دروازه بان 26 ساله استقلال خوزستان در هفته هایی که برای تیمش به میدان رفته عملکرد خوبی داشته است هرچند شرایط تیم استقلال خوزستان، کسر شش امتیاز و تغییر و تحولات زیاد روی نیمکت این تیم باعث شده که در نهایت نتیجه ای به دست نیامده و این تیم به احتمال زیاد به لیگ یک سقوط کند.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر