دادستان مانه و سملقان در بازدید از مناطق آسیب دیده از سیلاب:

دستورات لازم در خصوص تسریع در لایروبی کانال‌های هدایت سیلاب به مسیل صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب مانه و سملقان در جریان بازدید از مناطق آسیب دیده از سیل اخیر در شهرستان مانه و سملقان دستورات لازم را در خصوص تسهیل و تسریع در لایروبی کانال‌های هدایت سیلاب به مسیل و تخلیه گل و لای صادر کرد.

دستورات لازم در خصوص تسریع در لایروبی کانال‌های هدایت سیلاب به مسیل صادر شدبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی میزان، ایزانلو دادستان عمومی و انقلاب مانه و سملقان از توابع استان خراسان شمالی از مناطق آسیب دیده از سیل اخیر در شهرستان مانه و سملقان بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید از روستا‌های واقع در نقاط صعب العبور مانه و سملقان از جمله روستای «ارناوه» بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و نحوه خدمات رسانی و اقدامات انجام گرفته از سوی دستگاه‌های اجرایی ذی ربط قرار گرفت.

این مقام قضایی در خصوص تسهیل و تسریع در لایروبی کانال‌های هدایت سیلاب به مسیل و تخلیه گل و لای و مرمت جوی‌های انتقال آب کشاورزی و همچنین ترمیم راه ها، شوارع و جاده‌های آسیب دیده از سیل چند روز گذشته دستور‌های مقتضی صادر کرد.

گفتنی است روستای «ارناوه» از جمله مناطق دورافتاده و صعب العبور در مانه و سملقان به شمار می‌رود که در جریان سیل هفته گذشته، آسیب‌های فراوانی به زیرساخت‌های آن از جمله راه‌های ارتباطی وارد آمد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر