ساعت پخش عصر جدید امشب ۱۷ فروردین ۹۸

زمان پخش عصر جدید احسان علیخانی در سال جدید. ساعت پخش عصر جدید بعد از عید.

عصر جدید برنامه‌ای است که به تازگی با اجرای احسان علیخانی در ساعات پایانی شب‌های شنبه و یکشنبه حدود ساعت 22:30 به روی آنتن شبکه سه می‌رود. احسان علیخانی که تا پیش از این بیشتر با برنامه ماه عسل شناخته می‌شد و البته سابقه اجرای برنامه سال تحویل شبکه سه را هم در کارنامه خود داشت، این بار با برنامه عصر جدید و در قالبی تازه مهمان خانه‌های مردم شد. در این مطلب قصد داریم به شما توضیحاتی پیرامون جزئیات و قوانین برنامه عصر جدید احسان علیخانی بدهیم.

عصر جدید امشب حوالی ساعت 22 و 30 دقیقه پخش خواهد شد

ساعت پخش عصر جدید امشب 17 فروردین 98

عصر جدید برنامه‌ای مختص استعدادیابی است که هدف آن کشف استعداد‌های دیده نشده از تمامی نقاط ایران است. استعداد‌هایی که در برنامه عصر جدید فرصت شکوفایی و دیده شدن پیدا می‌کنند. داوران برنامه استعدادیابی احسان علیخانی سه مرد و یک زن هستند؛ امین حیایی، رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی. در این میان رویا نونهالی و امین حیایی که از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون هستند. آریا عظیمی نژاد از آهنگسازان شناخته شده است که از نمونه آثارش می‌توان به آهنگ‌سازی سریال پایتخت اشاره کرد و سید بشیر حسینی که عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما است و همچنین در رشته ارتباطات نیز دکترا دارد.


داوران برنامه عصر جدید که وظیفه اجرای آن بر عهده احسان علیخانی است هر کدام یک چراغ روشن که به شکل ضربدر است، در مقابل خود دارند. اگر هر داوری از اجرای فرد شرکت کننده راضی نبود، با فشردن دکمه مقابلش چراغ قرمز را روشن کرده و به شرکت کننده رای منفی می‌دهد. هر کدام از داوران برنامه عصر جدید و احسان علیخانی دارای سه اعتبارنامه برای کل مرحله اول هستند، یعنی 15 اعتبارنامه که داوران و احسان علیخانی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند و شرکت‌کنندگان موردنظرشان را که از افراد مستعدی هستند که نتوانستند رای لازم را کسب کنند به باشگاه مهارت آموزی برنامه عصر جدید بفرستند. اما آنچه که در برنامه عصر جدید اهمیت دارد، این است که در نهایت شش نفر به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

داوران برنامه عصر جدید نیز رای‌هایشان به 5 شکل مختلف می‌تواند در سرنوشت شرکت کننده تاثیرگذار باشد. حالت اول و بسیار ایده آل چهار رای سفید برای شرکت کننده است، که در این حالت او به صورت مستقیم به فینال آن شب برنامه عصر جدید راه پیدا خواهد کرد. وقتی به شرکت کننده سه رای سفید و یک رای قرمز نیز داده شود، باز هم به فینال آن شب برنامه عصر جدید می‌رود. در شکل برابر آرای قرمز و سفید، از تماشاگران حاضر در استدیو به عنوان نظردهنده نهایی استفاده خواهد شد و آن‌ها تعیین خواهند کرد که آن شرکت کننده به فینال آن شب برنامه عصر جدید برود یا نه. در شکل چهارم سه رای قرمز و یک رای سفید به شرکت کننده داده می‌شود که در این هنگام فقط اگر داوران یا احسان علیخانی از اعتبارنامه خود استفاده کنند، می‌تواند به باشگاه مهارت آموزی برنامه عصر جدید برود. در وضعیت آخر نیز چهار چراغ قرمز به شرکت کننده داده می‌شود که گرچه در این حالت هم داوران و احسان علیخانی می‌توانند از اعتبارنامه‌های خود استفاده کنند، ولی کمتر پیش می‌آید که در این وضعیت چنین اتفاقی بیفتد. در هر شب اجرای برنامه عصر جدید توسط احسان علیخانی هفت شرکت کننده با هم رقابت می‌کنند و از این هفت نفر، چند نفر با نظر داوران به فینال آن شب برنامه عصر جدید راه پیدا می‌کنند و در نهایت از این نفرات، دو نفر به فینال که همان فصل دوم برنامه است، می‌رسند. دو نفری که برای فصل دوم برنامه عصر جدید انتخاب می‌شوند، یکی با رای مستقیم داوران است و دیگری با رای مستقیم مردم. 
منابع:
شمانیوز
عصرشهروند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان