دست‌نشان:

نورمحمدی در اوج بی‌ بازیکنی از سپیدرود رفت

سرمربی تیم سپیدرود رشت می‌گوید که تفاوت زیادی با تراکتورسازی در لیگ برتر ندارند و به همین واسطه برای کسب برد مقابل آن‌ها حاضر خواهند شد.

به گزارش "ورزش‌ سه"،  نادر دست نشان سرمربی سپیدرود در خصوص حواشی به وجود آمده در بازی تیمش برابر ذوب‌آهن به خبرنگار ما گفت: مگر می‌شود داوری بدون مشکل باشد. اشتباهات داوری همیشه هست و من نمی‌خواهم صحبت زیادی داشته باشم. ولی ذوبی‌ها انتظار داشتند هر توپی می‌آید چون ما ضعیف هستیم به گل تبدیل شود. در صحنه گل ذوب‌آهن کاملا مشخص است که اوساگونا هول می‌دهد و این یک داستان معمولی است. آقای منصوریان اگر بازی را ببیند می‌رود به بازیکنش با قد 1.90 یاد می‌دهد چگونه بر روی سر یک بازیکن با قد 1.70 سر بزند. به هر حال آن صحنه‌های اعتراض اصلا مناسب نبود. ذوب‌آهن تیمی است که در آسیا نماینده ماست و انتظاراتشان بالا است و به نظرم بهتر است به جای حواشی در مسائل فنی تمرکز کنند.


وی در ادامه گفت: در دو صحنه بازیکن من را مصدوم کردند. یکی که با آرنج به دماغ هافبک من زد و ده دقیقه طول کشید خون دماغش بند بیاید. یک صحنه هم ارسلان مطهری به مچ پای بازیکنم زد و در ادامه توپ به قاسم حدادی فر رسید و او دستور حمله داد. آنجا بود که ما اعتراض کردیم پس بازی جوانمردانه چه موقع باید انجام شود. بعد هم حدادی فر در گفت و گو با یک خبرنگار گفت من فکر کردم تمارض کرده‌اند. دقیقا بازیکن بزرگ همین است که اشتباهش را قبول کرد.


دست نشان درباره تغییر ساختار تیم و جوان کردن سپیدرود گفت: یک مقدار ساختار تیم را تغییر دادیم. از نظر سنی مشکل داشتیم و بازیکنان با تجربه در تیم غالب بودند. سبک تمرینات بر اساس سن بازیکنان بود و آن‌ها کم می‌دویدند. همین باعث می‌شد بازیکنان کم بجنگند. تاکتیک‌ها بر اساس شرایط جسمانی انجام می‌شود و همین موضوع تیم را از ریتم می‌اندازد. حالا ترکیب را جوان و هم‌چنین از شرایط بازیکنان با تجربه هم استفاده کردیم تا سپیدرود نجات پیدا کند. نتیجش هم این است که در بازی با صنعت نفت و ذوب‌آهن در بازی خارج از خانه به نتیجه تساوی برسیم و مقابل پیکان بازی باخته را برگردانیم. در جدال با پرسپولیس هم دیدید چگونه نیمه دوم به بازی برگشتیم و می‌توانستیم به تعادل برسیم اما نشد. کار من و کادرم رساندن بازیکنان به خودباوری بود که به درستی انجام شد.


سرمربی سپیدرود علت جدایی علیرضا نورمحمدی از تیمش را نامعلوم دانست و گفت: ما هیچ مشکلی با این بازیکن نداشتیم. هفته اول که من آمدم ایشان نبود. بعد از اینکه از آبادان بازگشتیم مازیار ربیعی فرد گفت این بازیکن آماده است تا به تیم بازگردد و ما هم موافقت کردیم. نورمحمدی در مسابقه با پرسپولیس جزو لیست 18 نفره بود. اما از بعد این بازی دیگر بر سر تمرینات نیامد. ما کمبود بازیکن هم داریم و خودش رفت و باید دلیلش را از نورمحمدی بپرسید. صادقیان و محمودی رفته بودند و حسین ابراهیمی هم مصدوم است و به همین خاطر به نورمحمدی احتیاج داشتیم. بنده فقط برخی از بازیکنان امید و روما چاچوا که سطح حضور در لیست اصلی را نداشته‌اند را از لیست بیرون گذاشتم تا شرایط مالی اوکی باشد.
وی در مورد بازی سخت این هفته با تراکتورسازی گفت: مطمئن باشید ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که خوب باشیم. من به عنوان مربی می‌گویم که تراکتور را می‌بریم. 20 هزار هوادار داریم که می‌آیند تیم را تشویق می‌کنند. ما اختلاف زیادی با تراکتور نداریم. درست است که آن‌ها سه کاپیتان تیم ملی دارند و بازیکنان خارجی خوبی را جذب کرده‌اند و در ادامه آقای زنوزی همه امکانات را برای تیم فراهم کرده، اما ما با روحیه مناسبی که داریم و تمریناتی که انجام می‌دهیم و با توجه به اینکه در معرض سقوط هستیم چاره‌ای جز برد نداریم و به آن می‌رسیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان