با تلاش اعضای شعبه ۲ شورای حل اختلاف باوی صورت گرفت

بازگشت ۲ زوج جوان به زندگی مشترک

رئیس دادگستری باوی گفت: دو زوج جوان در آستانه طلاق، با تلاش و کوشش اعضاء شعبه دوم شورای حل اختلاف این شهرستان به زندگی مشترک خود بازگشتند.

بازگشت دو زوج جوان به زندگی مشترک با تلاش اعضاء شعبه 2 شورای حل اختلاف باویبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، محمدرضا نورآبادی رئیس دادگستری شهرستان باوی گفت: دو زوج جوان در آستانه طلاق، با تلاش و کوشش اعضاء شعبه دوم شورای حل اختلاف این شهرستان به زندگی مشترک خود بازگشتند.

وی افزود: یکسال پیش زوج جوانی بدلیل اختلافاتی راهی دادگاه می‌شوند و زوجه مهریه و نفقه خود را به اجرا می‌گذارد و همین قضیه باعث اختلاف بین زوج دیگر که برادر و خواهر زوج پرونده فوق یودند و تحت تأثیر از آن نیز درخواست جدایی از همدیگر می‌کنند، شد.

این مقام قضایی در ادامه عنوان کرد: با ارجاع پرونده این دو زوج جوان به شعبه دوم شورای حل اختلاف این شهرستان جهت ایجاد صلح و سازش اعضاء این شعبه با انجام چندین جلسه مشاوره و نهایتاً برگزاری جلسه صلح و سازش در شعبه دوم شورای حل اختلاف باوی اختلافات و کدورت‌های بوجود آمده میان دو زوج جوان حل و فصل شد و با اعلام رضایت از همدیگر این دو زوج جوان به زندگی مشترک پس از یکسال بازگشتند.

نورآبادی اظهار داشت:متاسفانه یکی از عوامل مهم در بروز مشکلات در زندگی زوج‌های جوان، دخالت کردن اطرافیان در مسائل و مشکلات خانوادگی آنهاست. این در حالی است که دخالت‌ها نه تنها در حل مشکلات تاثیر گذار نیست. بلکه آتش اختلافات را شعله ور‌تر می‌کند و حتی در برخی مواقع یک مسئله به حدی پیچیده و وخیم می‌شود که طلاق و جدایی را بدنبال دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان