امشب طلسم اوزیل می شکند&#۱۶۰;

اونای امری آماده است تا مسعود اوزیل را برای نخستین بار در سال ۲۰۱۹ در یک دیدار خارج از خانه لیگ برتر در ترکیب اصلی قرار دهد و او را بازیکن در خدمت تیم توصیف می‌کند.

به گزارش "ورزش سه" ،  اوزیل زیاد مورد توجه امری قرار نداشت که از بی‌حالی او در تمرین‌ها ناراحت بود و شایعات زیادی درباره خروجش از آرسنال مطرح شد اما بعد از اینکه در چند بازی حتی روی نیمکت هم به او جایی نداد اوزیل در هفته‌های اخیر با تلاش حداکثری نظر مربی را جلب کرده و نتیجه‌اش 4 بازی این بازیکن 30 ساله در ترکیب اصلی بوده که هیچ کدام خارج از خانه در لیگ برتر نبود.

اوزیل آخرین بار سه ماه و نیم پیش در زمین برایتون در ترکیب اصلی قرار گرفت و بین دو نیمه تعویض شد اما احتمالا در بازی امشب در گودیسون پارک مقابل اورتون این روند تغییر می‌کند.


 او قرار است پشت سر پیر امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت قرار بگیرد و مربی اسپانیایی آرسنال گفت حالا برای این بازیساز، تیم اولویت دارد. امری گفت: «گاهی اوقات ما به ویژگی‌های متفاوتی نیاز داشتیم، گاهی هم او مصدوم بود اما حالا رو به راه است و هر روز تمرین می‌کند. او در هر دو سیستم بازی می‌کند، 1-3-2-4 که برایش بهترین است و همچنین 2-1-4-3 که می‌تواند در چپ و راست بازی کند. مهم حفظ آمادگی‌اش است که در دسترس ما باشد. تیم جو خوبی دارد و همه به هم کمک می‌کنند و مسعود از این نظر هم مثل بقیه شده.»

امری همچنین گفت توپچی‌ها باید پول خرج کنند تا پیشرفت کنند. آرسنال در ژانویه تنها توانست بازیکنانی قرضی بگیرد اما به خاطر قراردادهای خوبی که با آدیداس و امیریتس بسته در تابستان پیش رو اوضاع بهتری خواهد داشت، گفته می‌شود بودجه باشگاه برای تابستان 45 میلیون پوند است که در صورت صعود تیم امری به لیگ قهرمانان بیشتر خواهد شد. امری گفت: «اول باید خرج کنیم تا تیم بهتری داشته باشیم. در گذشته باشگاه عملکردی عالی در پیدا کردن استعدادهای جوان و پیشرفت بازیکنان آکادمی داشته. احترام زیادی برای بازیکنان آکادمی قایلم اما می‌توانیم بازیکنان تیم‌های دیگر را نیز بخریم مثل همان کاری که فان‌دایک در لیورپول کرد. ما روند خوبی داریم اما برای مبارزه با تیم‌هایی که پول بیشتری دارند مثل منچسترسیتی و رئال مادرید باید سرمایه‌گذاری بیشتری کنیم.»


آرسنال در حالی با اورتون روبه‌رو می‌شود که سرنوشت سهمیه لیگ قهرمانان دست خودش است. اگر این تیم هفت بازی باقیمانده‌اش را ببرد به این رقابت‌های پرسود برای نخستین بار بعد از دو فصل می‌رسد اما امری اهداف دیگری هم دارد: «ما در آرسنال اهداف فردی و تیمی داریم. من در پاریس و سویا جام‌هایی گرفته‌ام اینجا هم به دنبال جام هستیم. بردن لیگ برتر خیلی سخت است اما پیشرفت ما باید ثبات داشته باشد، باید تیم بزرگی درست کنیم که بتواند رقابت کند.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان