آماده برگزاری بازی در سطح ملی و بین المللی هستیم؛

گلایه مدیرکل امنیتی اصفهان از شرکت توسعه

ایزدی مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری و رئیس کمیسیون ورزش استان اصفهان از آماده بودن استادیوم نقش جهان برای برگزاری دیدار تیم های فوتبال سپاهان و استقلال تهران خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، ایزدی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری سپاهان گفت: بر اساس هماهنگی‌های قبلی انجام شده، امروز از ورزشگاه نقش جهان بازدید شد و اشکالات فنی، ایمنی و امنیتی که قبلاً وجود داشت با سعی و تلاشی که مسئولین اجرایی در سازمان‌های مختلف داشتند برطرف شده است؛ کاستی هایی نیز وجود دارند که امیدواریم در مراحل بعدی، این کاستی‌ها برطرف شوند ولی در کل، مجموعه نقش جهان آمادگی برگزاری مسابقات در سطح ملی و بین المللی را دارد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

ایزدی ضمن ابراز گله مندی از شرکت توسعه و تجهیز بابت تاخیر در انعقاد قرارداد با شرکت فولاد مبارکه گفت: از شرکت توسعه و تجهیز درخواست داریم تعهدات خود را هر چه سریعتر عملی سازد  تا بتوانیم بهره مندی بیشتری از این ورزشگاه داشته باشیم. اگر به تاریخچه عملیات ساختمانی این استادیوم نگاه کنید، متوجه می‌شوید که مدت زیادی طول کشیده تا این ورزشگاه به بهره برداری برسد؛ همین موضوع هم برای انعقاد قرارداد فی مابین شرکت توسعه و تجهیز، باشگاه سپاهان و مجموعه فولاد مبارکه رخ داده و باز طولانی شده است.

قرار بوده این قرارداد سریع‌تر عملیاتی شود ولی تا امروز این قرارداد منعقد نشده و در این جلسه از نماینده شرکت توسعه و تجهیز خواستیم که موضوع را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: مجموعه استانداری اصفهان و خصوصا شخص استاندار، معاونت عمرانی استانداری و دیگر مسئولین که در این زمینه تلاش دارند پیگیر این موضوع هستند که سریعتر این قرارداد منعقد شود.

مهندس ایزدی در پاسخ به سوالی مبنی بر مشکلات تردد هواداران در ورود و خروج از استادیوم نقش جهان گفت: قرار است جلسه مشترکی با حضور مسئولین راه و شهرسازی، شهرداری اصفهان، دست اندرکاران شرکت فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان و دیگر مبادی ذیربط برگزار و در آن جلسه راهکار ها و طرح های مناسبی را بررسی و اجرایی کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر