ماهان شبکه ایرانیان

حسین پرورش که رفت این زمین نابود شد

مدیروستا: کسی جرات نمی کرد سمت زمین پلیس بیاید

امروز دیگر اثری از زمین پلیس که زمانی محل پرورش بهترین استعدادهای فوتبال ایران بود نیست چرا که یک مجتمع تجاری به جای آن ساخته شده است.

به گزارش" ورزش سه" باشگاه پاس شاید یکی از بزرگترین حسرت های فوتبال ایران و تهران باشد. تیمی که زمانی یکی از قدرت های اصلی فوتبال ایران بود و بخشی از بهترین استعدادهای ایران را پرورش می داد چند سالی که عملا وجود خارجی ندارد. زمین پلیس متعلق به پاس تهران و در منطقه نازی آباد تهران زمینی بود که خیلی از ستاره های فوتبال ایران از تمرینات تیم پاس و از این زمین بیرون آمدند اما زمین پلیس هم مثل تیم پاس از صفحه فوتبال ایران پاک شد چرا که بعد از تخریب آن حالا یک مجتمع تجاری به جایش ساخته شده است. علی اصغر مدیرروستا یکی از پاسی های قدیمی فوتبال ایران درباره این موضوع گفت:« این اتفاقی است که چند سال قبل رخ داده است. خدا رحمت کند آقای حسین پرورش را، تا زمانی که ایشان زنده بود کسی جرات نمی کرد سمت این زمین بیاید. از هرکس و مقامی هم دستور می آمد اجازه نمی داد اما وقتی از دنیا رفت زمین پلیس هم نابود شد.»


مهاجم سابق تیم ملی ایران درباره زمین پلیس گفت:« زمین بسیار خوبی بود و حسین پرورش با یک بیل چنان زمینی درست می کرد که تصورش سخت بود. سال های پرفروغ پاس در همان زمان رخ داد. خیلی از فوتبالیست ها به زمین آمدند و به جایی رسیدند.»


آقای گل اسبق فوتبال ایران در این رابطه که شنیده می شد برخی پیشکسوتان از جمله او، حمید استیلی، جواد نکونام و ... قصد داشتند پاس را احیا کنند هم گفت:« قرار نبود پاس را به رده های بالاتر بیاوریم. البته من خیلی در جریان نبودم اما می دانم وزیرورزش زحمت کشیدند و با برخی از پیشکسوتان پاس صحبت کردند تا تیمی به اسم پاس در تهران تشکیل شود. من در همین حد می دانم و نمی دانم موضوع چقدر جدی است. بحث تشکیل تیم یک چیز است و اسپانسر آن یک بحث مهم دیگر... نباید کاری را بکنیم که مشکلات بیشتری درست شود.»


او با اشاره به دوری اش از فوتبال افزود:« من چند سالی از فوتبال دور ماندم چون دلم می خواست در تهران فعالیت داشته باشم و تمرکزم روی تیم های سایپا و پیکان بود که نشد. اما الان دوست دارم اگر قسمت بوده و شرایط مهیا باشد به فوتبال برگردم.»

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان