پیوستن هافبک یونایتد به پی اس جی قطعی شد؟

طبق ادعای کانال پلاس، آندر هررا، هافبک اسپانیایی منچستریونایتد با پی اس جی به توافق نهایی رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، آندر هررا را باید بازیکن پاری سن ژرمن از فصل آینده دانست. هافبک اسپانیایی پس از شش فصل بازی برای یونایتد و با اتمام قراردادش به عنوان بازیکن آزاد به پی اس جی خواهد پیوست. در واقع تلاش سران یونایتد برای تمدید با هررا به نتیجه ای نرسیده و این هافبک ارزشمند، سودای ترک لیگ برتر و تجربه چالشی جدید را دارد.

 

 

 

طبق ادعای کانال پلاس، ایجنت هررا با مسئولان پی اس جی پیش قراردادی امضا کرده است که این بازیکن را به یکی از خریدهای کهکشانی برای باشگاه پاریسی بدل خواهد کرد. طبق این قرارداد، هررا هفته ای 233 هزار یورو به عبارتی سالانه 12.1 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد که چند برابر دستمزد فعلی او در منچستریونایتد است.

البته هنوز قرارداد قطعی بین دو طرف به امضا نرسیده ولی مذاکرات پیشرفت بسیار خوبی داشته است و به نوعی هافبک اهل باسک را باید بازیکن پی اس جی دانست.

نحوه انتقال هررا به پی اس جی بسیار مشابه انتقال خوان برنات است. برنات نیز پیش از اتمام فصل گذشته ابتدا پیش قراردادی با پی اس جی به امضا رساند و پس از تایید مالی از سوی مدیریت باشگاه فرانسوی، در پایان فصل، بایرن را به مقصد پی اس جی ترک کرد. همین اتفاق در مورد هررا نیز رخ خواهد داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر