تعطیلات مشکوک سانچس برای مذاکره با حریفان یونایتد؟

شکار الکسیس سانچس، ستاره مصدوم منچستریونایتد، در یک شهر گردشگری ولز توسط خبرنگاران، باعث تعجب هواداران یونایتد شده و احتمال تلاش او برای مذاکره با دیگر باشگاه‌ها را تقویت کرده.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شایعاتی که درباره نارضایتی الکسیس سانچس، ستاره مصدوم منچستریونایتد از وضعیتش در این تیم وجود داشته، منتشر شدن تصاویری از او که سانچس را در یک شهر توریستی ولز در حال گردش نشان می‌دهد، به شایعات درباره مذاکره او با باشگاه‌های دیگر و تلاشش برای جدایی از یونایتد دامن زده است.

 

 

سانچس به دلیل اینکه همچنان مصدوم است در دیدار حساس روز چهارشنبه منچستریونایتد و بارسلونا در لیگ قهرمانان حضور نخواهد داشت ولی سانچس می‌تواند شش روز بعد از آن در دیدار برگشت دو تیم به میدان برود.

 

با اینکه از زمان روی کار آمدن اوله گنار سولسشر، بسیاری از ستاره‌های مغضوب مورینیو بار دیگر در ترکیب شیاطین سرخ فرصت بازی پیدا کرده‌اند اما به نظر می‌رسد سولسشر هم با الکسیس سانچس میانه چندان خوبی ندارد. به همین علت گفته می‌شود این ستاره شیلیایی به دنبال ترک یونایتد در اولین زمان ممکن است.

 

 

سانچس که پیش از پیوستن به یونایتد در ژانویه 2018 ، در آرسنال، ستاره‌ای درخشان بود از زمان ملحق شدن به اردوی شیاطین سرخ به هیچ وجه نتوانسته در حد و اندازه روزهای خوب خود در آرسنال ظاهر شود. از سوی دیگر دستمزد بسیار بالای او که 500هزار دلار در هفته است باعث شده مدیران یونایتد هم علاقه چندانی به ادامه کار این ستاره شیلیایی در تیم‌شان نداشته باشند.

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان