به گزارش ایسنا امیر آریازند در دیدار با پرسنل برج میلاد گفت: در حال حاضر زندگی شبانهای بهویژه در مناسبتهای خاص مانند نوروز، رمضان، تابستان در این مجموعه تعریف شده است که نمونه این سرزندگی شبانه روزی را در مراکز مشابه برج میلاد در مجموعههای مشابه کمتر سراغ داریم.
وی با بیان اینکه برج میلاد امروز به یک سرمایه در منطقه خاورمیانه نیز تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: برج میلاد کانون انباشت سرمایه است؛ سرمایه مالی شامل ساختمان و زیرساخت های متنوع، سرمایه انسانی شامل مجموعه پرسنل متخصص و وفادار، سرمایه اجتماعی از جنس اعتماد متقابل بین ذینفعان و گذشت از خیر فردی کوتاه مدت به نفع خیر جمعی بلند مدت و در نهایت سرمایه نمادین به مفهوم اعتباری که در طول زمان شکل می گیرد و بهسادگی انواع دیگر سرمایه را زیر چتر خود گرد می آورد که باعث رونق و پیشرفت جامعه میشود.
آریازند با اشاره اینکه برج میلاد و مجموعه پیرامونی آن در چشمانداز الگوی توسعه شهر تهران، به عنوان یکی از مهمترین طرحهای موضعی شهر که میتواند نقش عملکردی متمایز در شهرتهران داشته باشد، توضیح داد: این برج به عنوان کانون گردشگری نوین تهران ویژگیهایی دارد که نمی توان بسادگی از کنار ظرفیتهای اقتصادی و عملکردی آن در مقایسه با سایر کانون های گردشگری در پایتخت گذشت.
مدیرعامل برج میلاد افزود: همانگونه که در حوزه ساخت، احداث و توسعه، مجموعه برج میلاد نماد درایت، پشتکار، نبوغ و خلاقیت مدیران و مهندسان ایرانی است، این مجموعه باید در حوزه بهرهبرداری و برنامهریزی برای برگزاری رویدادهای مختلف نیز یکتا و نمونه باشد تا گردشگران بتوانند تجربه خوبی را از این مجموعه در آلبوم خاطرات خود ثبت کنند.
آریازند همچنین در توضیح اهداف و برنامههای خود برای دوران مدیریتش در این مجموعه فرهنگی و تفریحی گفت: برج میلاد به عنوان چشم و چراغ تهران، نماد «تهران مدرن» محسوب می شود بنابراین قابلیتهای گردشگری برج باید همسو با سبک زندگی متنوع تهرانیان به سمت الگوهایی پذیراتر، روا دارتر، اخلاقی تر و انسان مدارتر حرکت کند و شکوفا شود.
وی تصریح کرد: ما باید ساز و کاری بیندیشیم که بتوان برج میلاد را به بخشی از فضای زندگی جمعی همه شهروندان تبدیل کند، به نحوی که دیگر گذراندن یک روز در برج برای هیچ کودکی در تهران و ایرانی یک آرزوی دست نیافتنی نباشد.
به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، مدیرعامل برج میلاد با تاکید بر ضرورت تکمیل فاز دوم برج میلاد برای ارائه خدمات بیشتر به مردم، گفت: تجربه نوروزگاه برج میلاد نشان داد که برج میلاد ظرفیتهای زیادی برای جذب گردشگر بینالمللی و داخلی به منظور رونق اقتصادی کشور دارد. قطعاً میتوان با خلاقیت و اعتماد به کار تیمی این مهم را به سرانجام رساند و نقشی هر چند کوچک برای رونق اقتصادی از طریق جذب گردشگر برای کشور ایفا کرد.