باید جایگاه آبرومندی در جدول برای خود دست و پا کنیم

پاشایی: داور بازی با استقلال هرکس را به شک می‌انداخت

مربی پارس جنوبی جم می گوید تیمش برای بردن به آبادان می رود تا بتوانند در جدول جایگاه مناسبی از آن خود کنند.

حسین پاشایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیروزی پارس جنوبی مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: ما در این بازی تیم برتر میدان بودیم و اگر در دقایق ابتدایی موقعیت هایمان به گل تبدیل می شد، یک برد پرگل خانگی را جشن می گرفتیم. اصلا نباید کار به اینجا می کشید اما قسمت این بود که یک گل عجیب بخوریم و 10 نفره شویم و بعد قدرت مان را نشان بدهیم.


وی ادامه داد: تیمی که 10 نفره می تواند بازی یک بر صفر باخته را برگرداند و پیروز شود، مشخص است چه توانایی هایی دارد. باید از همه بازیکنان خوبمان تشکر کنیم که با غیرت مثال زدنی شان بازی را برگرداندند و یک برد دلچسب را رقم زدند.


مربی پارس جنوبی با اشاره به اشتباهات علی میرغفاری داور مسابقه پارس جنوبی و استقلال خوزستان تاکید کرد: من از آقای میرغفاری شناخت دارم و می دانم آدم خوبی است. او در داوری نیز عملکرد بدی نداشته اما واقعا در بازی ما با استقلال خوزستان روز بد داوری اش بود. او در صحنه اخراج عماد میرجوان اشتباه کرد و یک پنالتی روی ابراهیم صالحی هم برای ما نگرفت. از سوی دیگر در برخی صحنه ها خیلی عجیب سوت می زد. اشتباهاتی که هر انسانی را به شک می اندازد که چرا این کارها را کرده است.


پاشایی با اشاره به دیدار با نفت آبادان تاکید کرد: بازی سختی داریم. حضور در زمین آبادان مقابل هواداران پرشور صنعت نفت قطعا آسان نیست. صنعت نفت تیم قدرتمندی است که بسیار منطقی بازی می کند. با این حال ما با توجه به اینکه می خواهیم جایگاه آبرومندی در پایان فصل به دست آوریم، باید امتیازات خوبی جمع کنیم. بی تردید برای برد به آبادان می رویم و امیدوارم بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم و به هدفمان برسیم.


وی درباره رتبه پایان فصل پارس جنوبی هم گفت: حضور در میانه جدول برای ما اتفاق خوبی بوده است. الان هفتم هستیم و باید بتوانیم تا می توانیم در بالا ترین رده در پایان فصل قرار بگیریم. در 6 مسابقه باقی مانده هرچه در توان داریم می گذاریم تا امتیازات را کسب کنیم و انشالله در جدول جایگاه خوبی داشته باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان