ماهان شبکه ایرانیان

سامسونگ ایران پیشتاز در برنامه جهانی پشتیبانی شبانه‌روزی

اگرچه در مراسم رونمایی گوشی‌های سری گلکسی S۱۰، «دی‏جی کو»، مدیرعامل سامسونگ موبایل از اجرای برنامه پشتیبانی ۲۴ ساعته گوشی‌های سامسونگ در تمامی روزهای هفته در سراسر جهان خبر داد اما اکنون سامسونگ ایران با انتشار بیانیه‌ای خبر داده است که کشورمان از اولین بازارهایی بود که سامسونگ در آن خدمات پشتیبانی موبایل را به شکل ۲۴ ساعته در اختیار کاربران خود ق ...

سامسونگ ایران پیشتاز در برنامه جهانی پشتیبانی شبانه‌روزی

اگرچه در مراسم رونمایی گوشی‌های سری گلکسی S10، «دی‏جی کو»، مدیرعامل سامسونگ موبایل از اجرای برنامه پشتیبانی 24 ساعته گوشی‌های سامسونگ در تمامی روزهای هفته در سراسر جهان خبر داد اما اکنون سامسونگ ایران با انتشار بیانیه‌ای خبر داده است که کشورمان از اولین بازارهایی بود که سامسونگ در آن خدمات پشتیبانی موبایل را به شکل 24 ساعته در اختیار کاربران خود قرار داد.

برنامه‌ی شرکت سامسونگ الکترونیکس این است که پشتیبانی 24 ساعته خود را تا سال 2020 در تمام کشورهایی که در آنها فعالیت می‌کند، عملیاتی نماید. با این حال اینطور که سامسونگ ایران می‌گوید، کشورمان جزو اولین بازارهایی بود که از ماه‎ها قبل از رونمایی گلکسی S10 و با هدف جلب رضایت مشتریان و ایجاد بهترین تجربه کاربری در حوزه موبایل، خدمات پشتیبانی موبایل را به صورت شبانه‌روزی عرضه می‎کرد. براساس این برنامه، کاربران گوشی‎های همراه سامسونگ این امکان را دارند تا در هر ساعت از شبانه روز با تماس به شماره 42132-021 مشکل یا درخواست خودشان را با کارشناسان این شرکت در میان گذاشته و پاسخ خود را دریافت کنند.

پشتیبانی 24 ساعته سامسونگ

همزمان با اعلام برنامه جهانی سامسونگ برای شبانه روزی کردن خدمات پشتیبانی گوشی‎ها، این شرکت اعلام کرد: «ما معتقدیم نوآوری حاصل بررسی و برآورده کردن نیازها و درخواست‎های کاربران‎مان است. بسیار خوشحالیم که در مرکز تماس تلفن همراه سامسونگ، آماده پاسخگویی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته هستیم. با اجرای این برنامه از طریق ارتباط مداوم با کاربران‎مان و بهره‌گیری از نظرات آنها، امکان ارائه باکیفیت‌ترین خدمات پس از فروش را فراهم نموده‌ایم.»

به این ترتیب کاربران سامسونگ در هر زمانی از شبانه‌روز می‏‌توانند با تماس صوتی یا چت آنلاین به کارشناسان متصل شوند و در صورت نیاز، کارشناسان از طریق اتصال راه دور (Remote Management) به صورت آنی مشکلات کاربران را رفع کنند. یکی از خدمات دیجیتالی که مرکز تماس موبایل سامسونگ در ایران ارائه می‌دهد، خدمات از راه دور با استفاده از اپلیکیشن راهنمای هوشمند یا همان ‌Smart Tutor است که با بهره‌گیری از این سرویس کارشناسان مرکز تماس موبایل از طریق اینترنت به گوشی کاربران متصل می‌شوند و مانند زمانی که گوشی را در دست دارند، مشکلات نرم‌افزاری دستگاه را تشخیص داده و برطرف می‌کنند.

در واقع با استفاده از برنامه Smart Tutor، کاربر بدون نیاز به حضور در مراکز خدمات، به صورت اینترنتی با کارشناس فنی ارتباط برقرار کرده و با اجازه و تایید مشتری، کارشناس مربوطه را به گوشی‌ و تبلت وصل کرده و ایراد نرم‌افزاری دستگاه را رفع می‌کند. کاربران ساکسونگ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از خدمات پس از فروش سامسونگ می‎توانند با شماره تلفن 42132-021 تماس گرفته و یا به سایت سامسونگ مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان