خطاهایمان را برطرف کنیم، صعود می کنیم

سرمربی الدحیل: مسئولیت تساوی با العین با من است

سرمربی الدحیل قطر اعلام کرد تیمش دو امتیاز مقابل العین امارات را راحت از دست داده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، الدحیل قطر در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در حالی که در 30 دقیقه ابتدایی با دو گل از العین امارات پیش افتاد اما در نهایت نتوانست برتری‌اش را حفظ کند و به تساوی دو بر دو رضایت داد. روی فاریا سرمربی الدحیل بعد از این مسابقه عنوان کرد: متاسفانه پیروزی را خیلی راحت از دست دادیم. می توانستیم یک برد دلچسب کسب کنیم اما این اتفاق نیفتاد. ما از حریف پیش افتادیم و باید از گل های زده مان محافظت می کردیم اما موفق نبودیم و دو امتیاز را راحت از دست دادیم.


وی ادامه داد: ما در بازی دیروز خطاهایی داشتیم و اگرچه فرصت های گلزنی زیادی داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم. اتفاقاتی که رخ داد برایم عجیب بود. با کسب این نتیجه نیاز هست که تلاشمان را بیشتر کنیم و بجنگیم. بی تردید مسئول این تساوی من هستم اما یک نکته مثبت در تیمم دیدم که موقعیت سازی است. هرچند که از این فرصت ها استفاده لازم را نبردیم.


سرمربی الدحیل درباره شانس صعود تیمش به مرحله بعدی افزود: با وجود این تساوی هنوز شانس خوبی برای صعود داریم. فرصت برای ما پابرجا است و با وجود رقابت شدیدی که در گروه ایجاد شده اما باید خطاهایمان را ببینیم و با برطرف کردن آنها روبه پیشرفت گام برداریم و در بازی های آینده نتایج بهتری بگیریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان