همه چیز درباره قاضی مسابقه سپاهان و استقلال

محمدحسین زاهدی فر به عنوان داور دیدار پراهمیت سپاهان برابر استقلال در ورزشگاه نقش جهان انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان و به میزبانی طلایی پوشان برگزار می شود.

 

در روزهایی که نتایج دیدارها بیشتر از هفته های گذشته زیر ذره بین است، کمیته داوران  در حال انتخاب بهترین داوران خود برای رقابت های مختلف لیگ برتر، لیگ یک و حتی مسابقات مهم دسته دوم است و در راستای همین هدف یکی از بهترین داوران فوتبال کشور یعنی محمدحسین زاهدی فر برای قضاوت دیدار دو تیم سپاهان و استقلال تهران انتخاب شده.

 

زاهدی فر تاکنون چهار مرتبه برای استقلال و دو بار هم برای سپاهان سوت زده که سه پیروزی و دو تساوی برای این دو تیم رقم خورده است. البته آخرین قضاوت های زاهدی فر برای استقلال و سپاهان هر دو جنجالی بوده و انتقاداتی به همراه داشته.

 

زاهدی فر در دیدار برابر سایپا که با نتیجه 2 بر 1 به سود آبی پوشان خاتمه یافته و در پیروزی یک بر صفر شاگردان شفر برابر استقلال خوزستان و همینطور تساوی جنجالی این تیم برابر پدیده برای استقلال سوت زده و دو تجربه اش برای طلایی پوشان پیروزی 6 بر 1 آنها طی هفته دوم برابر سپیدرود و همینطور تساوی یک بر یک برابر فولادخوزستان است.

 

زاهدی فر در فصل جاری رقابت های یکی از پرکارترین داوران فوتبال ایران بوده است. او 11 بار در رقابت های لیگ برتر قضاوت کرده و 41 کارت زرد از جیبش خارج کرده و جالب اینکه طی این دیدارها فقط یک بازیکن را با دو کارت زرد اخراج کرده.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان