ماهان شبکه ایرانیان

یکی از زیباترین طرح های مفهومی برای گلکسی نوت ۸ منتشر شد [تماشا کنید]

سامسونگ طی ماه های اخیر، چند بار به این نکته اشاره کرد که در سال جاری مدل جدید فبلت پرچمدار و محبوبش یعنی گلکسی نوت را عرضه می کند. این موبایل احتمالاً گلکسی نوت ۸ نام خواهد گرفت، مگر اینکه کمپانی کره ای با هدف زدودن یاد و خاطره نوت ۷، نام این خانواده را به کل عوض کند.

یکی از زیباترین طرح های مفهومی برای گلکسی نوت 8 منتشر شد [تماشا کنید]

سامسونگ طی ماه های اخیر، چند بار به این نکته اشاره کرد که در سال جاری مدل جدید فبلت پرچمدار و محبوبش یعنی گلکسی نوت را عرضه می کند. این موبایل احتمالاً گلکسی نوت 8 نام خواهد گرفت، مگر اینکه کمپانی کره ای با هدف زدودن یاد و خاطره نوت 7، نام این خانواده را به کل عوض کند.

طی هفته های گذشته شایعات و اخبار متفاوتی در مورد این تلفن همراه به گوش می رسید و رندرهایی نیز بر اساس طرح های مفهومی و انتظارات کاربران منتشر شد. به تازگی تیم طراحی حرفه ای Concept Creator ویدیویی را از طرح پیشنهادی خود برای گلکسی نوت 8 منتشر کرده که واقعاً دستگاه زیبایی به نظر می رسد:

سامسونگ برای جبران مافات و جلب نظر خریداران، مجبور است قابلیت های ویژه ای را در این فبلت بگنجاند تا کاربران به جای انتخاب گلکسی اس 8 پلاس به خرید نوت 8 روی آورند. به همین دلیل انتظار می رود دوربین دوگانه برای نخستین بار در این محصول پرچمدار کمپانی کره ای تعبیه گردد و حسگر اثر انگشت نیز از موقعیت نامطلوب کنونی در گلکسی اس 8، به زیر پنل نمایشگر منتقل شود.

البته طراحی کلی دستگاه، الهام گرفته از کهکشانی اخیر آنهاست و نمایشگر بیکران با حداقل حاشیه در طرفین و لبه های خمیده، به احتمال فراوان در گلکسی نوت 8 نیز دیده می شوند. با این حال هنوز هیچ چیز مشخص نیست و برای اطمینان از شایعات کنونی، باید چند ماهی منتظر ماند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان