ماهان شبکه ایرانیان

دستیار ویژه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

روحیه ایثار اجتماعی در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان به‌خوبی مشهود بود

مشاور عالی و دستیار ویژه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حضور پررنگ مردم برای کمک‌رسانی به آسیب دیدگان سیل اخیر نشان از جاری بودن روحیه ایثار در جامعه است و ترویج این فرهنگ در سطح جامعه همواره از اهداف اصلی بنیاد بوده و در سال‌های اخیر نیز با عنوان «ایثار اجتماعی» مورد تأکید حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی قرار گرفته است.

روحیه ایثار اجتماعی در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان به‌خوبی مشهود بود

به گزارش ایسنا، محبوب شهبازی در نشست شورای معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان‌های تابعه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز با اشاره به وقوع سیل در چند استان کشورمان گفت: در پی این حادثه عده‌ای از هم‌وطنانمان دچار حادثه و آسیب‌دیدگی شدند و خساراتی به منازل و ساختمان‌ها وارد شد.
وی افزود: در این بین جمعی از ایثارگران عزیز نیز دچار آسیب شدند که برای رسیدگی به شرایط این عزیزان بلافاصله ستاد مدیریت بحران در بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شد و تمام امکانات و ظرفیت‌های لازم برای کمک به ایثارگران بررسی و مورد استفاده قرار گرفت.
مشاور عالی و دستیار ویژه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حضور مردم و مسئولان در صحنه برای کمک به آسیب دیدگان گفت: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز علی‌رغم تعطیلات نوروز با نهایت تلاش به کمک‌رسانی و امداد مشغول بودند. این حضور پررنگ نشان از جاری بودن روحیه ایثار در جامعه است. ترویج این فرهنگ در سطح جامعه همواره از اهداف اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و در سال‌های اخیر نیز با عنوان «ایثار اجتماعی» مورد تأکید حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی قرار گرفته است.
/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان