بنی حسن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

انجام مشاوره رایگان پزشکی در ایوان انتظار

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: اجرای مشاوره رایگان پزشکی در ایوان انتظار میدان ولی عصر(عج) با رویکرد بررسی اصالت کالا و تشخیص کالای اصل از قاچاق برپا شده است.

انجام مشاوره رایگان پزشکی در ایوان انتظارمحمد بنی حسن معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی تئاتر، چهاردهمین جشن خانه تئاتر در ایوان انتظار میدان ولیعصر(عج) برگزار می‌شود و ایوان انتظار این هفته میزبان نمایشگاه عکس از اجرای 30 تئاتر منتخب است، همچنین 314 اثر داخلی و 60 اثر از کشور چین در این نمایشگاه تا 14 اردیبهشت ماه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: به مناسبت روز جهانی گرافیک در 13 اردیبهشت ماه نمایشگاه پوسترها با عنوان (انسان، سودمندی و زمین) با هدف بهره‌مندی مردم از آثار هنرمندان خلاق و طرح‌های نو، همچنین مشارکت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در ایوان انتظار برپا می‌شود.

بنی حسن در خصوص برگزاری مشاوره رایگان پزشکی در ایوان انتظار میدان ولی عصر(عج) افزود: این طرح با رویکرد بررسی اصالت کالا و تشخیص کالای اصل از قاچاق شامل اقلام دارویی، خوراکی، آشامیدنی،‌ آرایشی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی، روان‌شناسی و روانپزشکی با کمک هیئت‌ علمی بیمارستان روزبه و ارایه راهکارهای مقابله با مواردی مانند اضطراب و افسردگی در کنار غربالگری قند و فشار خون توسط کارشناسان مربوطه انجام می‌شود که از ساعت 8 تا 16 روز 11 اردیبهشت ماه در ایوان انتظار دایر است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت بهره برداری مترو تهران خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح، توسعه و ارتقای فرهنگ سلامت شهروندان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت‌ است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر