برخلاف تصور عمومی؛ خودروهای برقی در اقلیت خواهند ماند

تعداد زیادی از کارشناسان و تحلیلگران صنعت خودرو معتقد هستند که حتی در یک دهه آینده نیز خودروهای بنزینی و دیزلی فروش بیشتری نسبت به خودروهای برقی خواهند داشت

تعداد زیادی از کارشناسان و تحلیلگران صنعت خودرو معتقد هستند که حتی در یک دهه آینده نیز خودروهای بنزینی و دیزلی فروش بیشتری نسبت به خودروهای برقی خواهند داشت. تا کنون دولت‌های متعددی در دنیا تصمیم گرفته‌اند با طرح های مختلف و دادن تسهیلات تشویقی به شرکت‌های تولید کننده و شهروندان خود، تولید و فروش وسیله نقلیه پاک را افزایش دهند.
بر همین اساس شرکت‌های خودروسازی بزرگ تصمیم گرفته‌اند تا رویکرد خود را تغییر داده و به سمت ساخت و طراحی محصولات برقی، الکتریکی و هیبریدی بروند تا در آینده بیشتر از این خودروها استفاده شود. اما بر اساس گزارش LMC اتوموتیو، کارشناسان و تحلیلگران با بررسی‌های که انجام داده‌اند، پیش‌بینی کرده‌اند که تا سال 2030 حدود 69 درصد از خودروهای جدید در آمریکا بنزینی خواهند بود. پس این گزارش نشان می‌دهد که حتی تا یک دهه آینده نیز خودروهای برقی جایگاه و محبوبیتی نخواهند داشت و اکثرا علاقمند به خودروهای بنزینی و دیزلی باقی خواهند ماند. به عبارتی دیگر می‌توان گفت که برقی‌ها فعلا قادر به رقابت با خودروهای بنزینی نیستند و نمی‌توانند محبوبیت آنان را بدست بیاورند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان