قطبی پدر این خانواده است و همه چیز را بهتر می بیند؛

سالاری: در فولاد کسی بهانه گیری نمی کند

دروازه بان تیم فولاد خوزستان ضمن رضایت از شرایط تیمی و حضور در ورزشگاه فولاد آره نا، می گوید بازیکنان فولاد برای انجام بازی زیبا و کسب بهترین رتبه در پایان فصل تلاش می کند.

به گزارش ورزش سه، ناصر سالاری دروازه بان تیم فولاد که در هفته های اخیر عملکرد قابل قبولی در چارچوب این تیم در گفت و گویی با ورزش سه پیرامون وضعیت فولاد اظهار داشت: تیم خدا را شکر رفته رفته بهتر می شود. اما نسبت به کیفیت بازی، هنوز نتایجی که باید را نگرفته ایم و بدشانس بوده یم. ولی شرایط فوتبالی ما خیلی خیلی بهتر شده و حتی نسبت به مدعیان قهرمانی که با آنها بازی کردیم، کیفیتمان را نشان دادیم.

او افزود: خدا را شکر همه چیز خوب است. شرایط برای من هم از زمان حضور آقای قطبی خیلی بهتر شده است. ایشان به من خیلی لطف داشتند و خیلی کمک کردند که کیفیتم را نشان دهم و بتوانم به تیم کمک کنم و در شرایط بازی باشم. آقای قطبی هوای من را داشت و حمایت های روحی او به من خیلی کمک کرد.

سالاری درباره سیستم چرخشی قطبی در پست دروازه بانی گفت: کلا آقای قطبی اسم ها برایش فرقی نمی کند و هرکسی تلاش کند با تمام وجود تمرین کند، نوبت به او می رسد و بها به او داده می شود. مطمئنا همه ما تلاش می کنیم که بتوانیم شرایط خوبی در تمرینات داشته باشیم و خودمان را به بازی برسانیم.

دروازه بان فولاد در مورد ورزشگاه فولاد آره نا نیز اظهار داشت: فولاد آره نا خیلی حس خوبی به فوتبالیست و تماشاگر می دهد. وقتی شما یک فضا و چمن مناسب و استادیوم شیک داشته باشید و فاصله با تماشاگران نزدیک باشد، حس تماشاگران را از نزدیک روی خودتان می بینید و همین باعث می شود تلاش بازیکنان بیشتر از قبل شود و بازی قشنگ شود.

او درباره بازی پیش روی فولاد مقابل استقلال خوزستان گفت: مطمئنا شرایط دربی خیلی متفاوت است. تیم هایی که همشهری هستند همیشه بازی های خاصی دارند و سخت است. تیم اس خوزستان هم هرچند شرایط جدولی خوبی ندارد، اما من چند بازی آنها را دیده ام و به نظرم تیم قابل احترامی است. ما باید با تمام توان به میدان برویم و با تمام قلب و فکر در بازی حاضر شویم تا ببریم و شرایط جدولی را برای خودمان هم بهتر کنیم. هواداران ما حقشان بهتر از نتایج فعلی ما است.

سالاری درباره هفته های آتی و رسیدن فولاد به رتبه ششم جدول نیز گفت: سعی می کنیم که هم نتیجه بگیریم هم فوتبال قشنگ و پرنشاطی داشته باشیم تا هواداران را با فوتبال آشتی دهیم و از ظرفیت آنها استفاده کنیم. ممکن است که یک تیم خوب بازی نکند و نتیجه بگیرد، اما باید تماشاچی لذت ببرد. باید برای سال های بعد کاری کنیم که فولاد آره نا همیشه پر باشد و همه لذت ببرند.

گلر فولاد در این مورد که سرمربی این تیم گفته بود فولاد در دفاع باید پیشرفت کند، خاطرنشان کرد: به هر حال دید قطبی خیلی بهتر از ما است و بهتر نظر می دهد. او پدر خانواده است و خیلی چیزها را می بیند که ما نمی بینیم. در کارهای دفاعی هم فکر می کنم کسی مقصر نبوده ولی کل تیم باید بیشتر دقت کنیم و از موقعیت سازی حریفان و گلزنی آنها جلوگیری کنیم.

او درباره کار با افشین قطبی و ابراهیم میرزاپور هم گفت: قطبی جزو کسانی است که کاملا مثبت نگر است و توانسته این احساس و تفکر را در بچه ها پرورش دهد. از ما می خواهد که با تمام وجود بازی کنیم و برای فوتبال و تماشاچی احترام بگذاریم. آقای میرزاپور هم جای حرف نمی گذارد. کسی که نزدیک به نود بازی ملی دارد و حدود 10 سال گلر اول یک مملکت بوده است. سعی می کنم از تجربیات او استفاده کنم. میرزاپور خیلی با شخصیت است و زحمت زیادی می کشد. به ویژه او به ما یاد می دهد که بهانه گیری نکنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر