ویزیت و درمان مردم روستای سیل زده بخش ماژین توسط مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام به همراه تیم درمانی پزشکی قانونی استان از مناطق سیل بخش ماژین بازدید و از نزدیک در جریان امور مردم و مشکلات بهداشتی و درمانی قرار گرفت.

ویزیت و درمان مردم روستای سیل زده بخش ماژین توسط مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلامبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، علیزاده مهاجر مدیرکل پزشکی قانونی ایلام به همراه تیم درمانی پزشکی قانونی ایلام و بیرانوند مدیرکل تعزیرات استان و عضو شورای قضائی استان به نمایندگی از رئیس کل دادگستری از مناطق سیل زده بخش ماژین بازدید و از نزدیک در جریان امور مردم و مشکلات بهداشتی و درمانی آن‌ها قرار گرفتند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام با حضور در اسکان مردم سیل زده به انجام معاینه سرپائی و کنترل فشار خون و... پرداخت و دربین آن‌ها دارو‌های مورد نیاز و بسته‌های بهداشتی توزیع نمود.

علیزاده مهاجر همچنین در مسجد واقع در روستای سیل زده رحمت آباد مستقرشد و به ویزیت و درمان مردم این روستا پرداخت.

علیزاده مهاجر با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پزشکی قانونی در طی بارش‌های سیل آسای استان عنوان کرد: دراین ایام کارکنان پزشکی قانونی به صورت شبانه روزی آماده باش بودند و به مردم استان خدمت نمودند. همچنین مرخصی‌های غیر ضروری لغو و پزشکان شاغل در این اداره کل به مناطق سیل زده اعزام شدند و خدمات درمانی ارائه کردند.

وی تاکید کرد: حضور مدیران و مسئولین در شرایط بحران در کنار مردم در کاهش آلام و درد مردم تاثیر گذار است و بهتر می‌توانند به مردم خدمات تخصصی ارائه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان