برد سیدنی در لحظات آخر از دست رفت؛

سر قوچان‌نژاد برابر یاران اسکار و هالک طلایی نشد

عملکرد خوب مهاجم ایرانی اف. سی. سیدنی مقابل شانگهای SIPG چین با برد تیمش همراه نشد.

 

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سوم گروه H لیگ قهرمانان آسیا، تیم اف. سی. سیدنی که برخلاف دو مسابقه اخیرش رضا قوچان‌نژاد را در راس خط حمله می‌دید، از ساعت 14 امروز در استادیوم آلیانس سیدنی مقابل تیم 3 امتیازی شانگهای SIPG چین قرار گرفت که قضاوت این دیدار را علیرضا فغانی برعهده داشت.

اسکار، ستاره برزیلی سابق چلسی که در ترکیب شانگهای SIPG چین حضور داشت، در دقیقه 27 با نفوذ سریع از سمت راست زمین، ارسال تماشایی به محوطه جریمه اف. سی. سیدنی فرستاد که سانتر او را لو ونچون با ضربه سر تبدیل به گل تساوی تیمش کرد.

یاران قوچان‌نژاد در دقیقه 32 توسط آدام لی فاندر به گل دوم دست یافتند، اما این نتیجه کمتر از 5 دقیقه پابرجا ماند و این بار هالک برزیلی بعد از رقص پای چشم‌نواز و سانتر دیدنی از جناح چپ زمین، توپ را به مقابل دروازه سیدنی ارسال کرد تا این بار یو های با ضربه سر کار را به تساوی بکشد.

در حالی که بازی با تساوی رو به پایان بود، رضا قوچان‌نژاد با ضربه سر دروازه شانگهای SIPG را تهدید کرد که دفع توپ او توسط یان جون‌لینگ، موقعیت خوبی برای الکس بروسکو، بازیکن تعویضی اف. سی. سیدنی فراهم آورد تا این بازیکن گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

در شرایطی که یاران گوچی در اندیشه برتری بودند، اشتباه عجیب خط دفاعی این تیم موجب شد تا شانگهای SIPG ضد حمله سریعی ترتیب دهد و با شوت محکم الکسون به طاق دروازه،برای سومین بار کار را به تساوی بکشد و دو تیم در پایان این ماراتن 90 دقیقه‌ای به یک امتیاز بسنده کنند.

اف. سی. سیدنی که رضا قوچان‌نژاد را 90 دقیقه درا ختیار داشت، با این تساوی 2 امتیازی شد و در قعر جدول گروه H لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت و شانگهای SIPG چین نیز با توقف در استرالیا، 4 امتیازی شده و موقتا در رتبه دوم جدول ایستاد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان