دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با میزان مطرح کرد

رفع مشکلات ۴ شرکت و واحد تولیدی/ بررسی راهکار‌های لازم برای پرونده‌های کارخانه سیمان شهرکرد/ ارائه نظرات در مورد مسائل زیست محیطی شرکت پارک پرچ

عبدالرضا علیمحمدی عملکرد ستاد حمایت قضایی از اقتصاد مقاومتی در این استان را در جهت حل مشکلات شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی تشریح کرد.

عبدالرضا علیمحمدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری در تشریح عملکرد ستاد حمایت قضایی از اقتصاد مقاومتی این استان در جهت حل مشکلات شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی و در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان بیان کرد: در خصوص شرکت صنایع غذایی چم چنگ مقرر شد تا مدیرعامل شرکت مذکور در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص و ارائه مستندات مورد نیاز سازمان غذا و دارو، اقدام کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد سازمان غذا و دارو نیز در صدور مجوز لازم، وفق مقررات و ضوابط بهداشتی، تسریع نماید و نتیجه را به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی اعلام و ارسال کند.

وی در ادامه در خصوص کارخانه سیمان شهرکرد که در جلسات ستاد مطرح شده بود، بیان کرد: در خصوص کامیون‌های متعلق به کارخانه‌ سیمان شهرکرد مقرر شد پرونده‌های قضایی مفتوح هر یک جداگانه در دبیرخانه‌ ستاد حمایت قضایی از اقتصاد مقاومتی بررسی و رصد و راهکار لازم ارائه گردد و در صورت لزوم به تشخیص دادستانی مرکز استان خودرو‌ها تا زمان انجام تعهدات توقیف گردند.

علیمحمدی در خصوص اقدامات انجام شده در جهت رسیدگی به مشکلات شرکت پارک پرچ گفت: در خصوص مشکلات زیست محیطی شرکت پارک پرچ، مقرر شده است جوانب موضوع از لحاظ افزایش یا عدم افزایش میزان آلایندگی بر اساس دستورالعمل‌های موجود، ضوابط قانونی ادامه کار و رعایت موازین قانونی در استفاده از تسهیلات دولتی با محوریت سازمان بازرسی کل استان بررسی و نتیجه جهت طرح در جلسه به دبیرخانه‌ ستاد ارائه شود.

وی در ادامه بیان کرد: در خصوص شرکت درریس نیز مقرر شد در کمیته‌ فرعی با محوریت دادستانی وضعیت همه‌ پرونده‌ها بررسی و مراحل اجرایی حکم ورشکستگی مشخص و نتیجه در ستاد مطرح گردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان