ماهان شبکه ایرانیان

سرخپوشان را ببریم مدعی صعود می شویم

حسینی نسب: آینده ذوب آهن با منصوریان روشن است

مهدی حسینی نسب، بازیکن سابق تیم ذوب آهن بر این باور است حمایت سعید آذری از علیرضا منصوریان در بازگشت تیم ذوب آهن به روزهای خوبش بیشترین تاثیر را داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی حسینی نسب که نزدیک به سه فصل در تیم ذوب آهن بازی کرده است در توضیح بیشتر می گوید: نتیجه گیری ذوب آهن بخوبی نشان میدهد تا چد حد حمایت مدیر عامل از سرمربی تیم می تواند در بازگشت تیم به روزهای خوبش دخیل باشد. در فوتبال ایران معمولا تا تیم نتیجه نمی گیرد مربی برکنار می شود. حمایت در روزهای بحرانی معنی پیدا می کند چرا که در روزهای نتیجه گیری مربی نیاز به حمایت ندارد. سعید آذری همواره در سال های اخیر متفاوت با خیلی از مدیران عمل کرده است و به همین دلیل به موفقیت های خوبی هم رسیده است. نایب قهرمانی در لیگ برتر و آسیا مقام کمی برای ذوب آهن نیست. ضمن اینکه این تیم در جام حذفی هم قهرمان شده است. من بازی های اخیر ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا را دیدم. تیم با روحیه فوتبال می کند و از همه مهمتر  بعد از گل خوردن روحیه خود را از دست نمی دهد  و به بازی برمی گردد. این ضعف بیشتر تیم های ایرانی است. حتی دیدید در جام ملت ها تیم ملی بعد از گلی که از ژاپن خورد نتوانست به بازی برگردد. این مشکل به دلیل ضعف فرهنگی در فوتبال ایران به وجود می آید که علیرضا منصوریان از پس حل آن در تیمش به خوبی برآمده است.

بازیکن سابق تیم ذوب آهن در مورد آینده این تیم با علیرضا منصوریان می گوید: علیرضا منصوریان در حال تبدیل شدن به یک مربی باتجربه است. او در استقلال و ذوب آهن آزمون خطاها را پشت سر گذاشت و شک ندارم با حمایت های سعید آذری می تواند در آینده و در ذوب آهن به موفقیت های خوبی دست یابد. ضمن اینکه ذوب آهن یک تیم خوب و ریشه ای است و علیرضا منصوریان می تواند برای رسیدن به موفقیت های مهم و قابل تحسین برنامه ریزی کند.

مهدی حسینی نسب که در حال حاضر دستیار مجتبی حسینی درتیم گل ریحان البرز است در مورد پیروزی دو بر صفر تیمش در برابر شهرداری ماهشهر و حضور دوباره در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر گفت: بازی در نیمه اول به دلیل گرمای هوا آنطور که پیش بینی کرده بودیم برای ما خوب پیش نرفت اما در نیمه دوم دو بار به گل رسیدیم و صاحب سه امتیاز بازی شدیم. خب با این پیروزی دوباره برای صعود به لیگ برتر موقعیت پیدا کردیم. من ابتدا از تیم هایی که این هفته ها نه داعیه صعود دارند و نه خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کنند اما در برابر حریفان خود جوانمردانه فوتبال کردند تشکر می کنم. ما باید به بازی پیش رو با سرخپوشان فکر کنیم. اگر از این بازی به سلامت عبور کنیم آنوقت به طور جدی می توانیم صعود به لیگ برتر را لمس کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان