فعالیت ۴۰ گروه جهادی و ۱۰۰۰ نفر خادم‌یار در مناطق سیل‌زده لرستان

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سیلی که صورت گرفت تقریباً همه امکانات آستان قدس در اختیار سیل‌زدگان قرار گرفت، حدود 40 گروه جهادی در اینجا تشکیل‌شده و بیش از هزار نفر از خادم‌یاران در استان لرستان مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی افزود: چهار آشپزخانه در استان در مناطق سیل‌زده تشکیل شده که روزانه 10 هزار غذای گرم به مردم داده می‌شود؛ امکانات و تجهیزات راه‌سازی نیز مقداری که داشتیم به استان فرستادیم.

تولیت آستان قدس رضوی (ع) عنوان کرد: الآن در این بخش توفیقات خوبی داشتیم، گستره کار خیلی وسیع است، ولی ما به این مقدار بسنده نخواهیم کرد؛ این اقدامات عاجل ما است تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

وی بیان کرد: در درازمدت کار‌های اولویت دو و سه را در آستان تعطیل می‌کنیم و اولویت یک ما رسیدگی به مناطق سیل‌زده است؛ رهبر معظم انقلاب در حکمشان فرموده‌اند "به محرومان رسیدگی کنید"، الآن محروم‌ترین محرومان این مردم سیل‌زده هستند.

مروی تصریح کرد: این‌ها فقیر و نیازمند نبودند، امکانات، زندگی و اعتبار داشتند، ولی یک حادثه طبیعی پیش آمد و همه را از دست دادند و نیازمند شدند، ما وظیفه خود می‌دانیم که به این‌ها با حفظ احترام، شأن و کرامت انسانی رسیدگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: الآن کار‌هایی مانند اقلام و غذا انجام می‌دهیم و در اولویت‌های بعدی رسیدگی به کار‌های ریشه‌ای‌تر مانند ساخت جاده، خانه و لوازم زندگی است و سعی می‌کنیم در هر سه استان این‌ها را به‌عهده بگیریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان