طرز تهیه اسنک سیب زمینی یک غذای عالی برای خانواده های جوان

در این آموزش طرز تهیه اسنک سیب زمینی به همراه نکات طلایی برای پخت بهتر و ایجاد طعم ایده آل را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از تهیه این فست فود خوشمزه نهایت لذت را ببرید.

طرز تهیه اسنک سیب زمینی یک غذای عالی برای خانواده های جوان

اسنک سیب زمینی از انواع فست فودهای خوشمزه و خوش طعم است و شما می توانید این نوع اسنک را در منزل به راحتی تهیه نمایید. در طرز تهیه اسنک سیب زمینی از سس گوجه فرنگی و سس مایونز و زعفران دمکرده و تخم مرغ و خیار شور و زردچوبه و فلفل و نمک و روغن مایع و سیب زمینی پخته و نان تست و پنیر گودا و خیار شور استفاده می شود.

برای تهیه اسنک می توانید از مواد غذایی و سبزیجات مختلف استفاده نمایید. اسنک سبزیجات و اسنک مرغ از انواع روش های مختلف برای تهیه این فست فود بی نظیر می باشند و شما می توانید برای تنوع در پخت اسنک از این روش ها استفاده نمایید.

اسنک سیب زمینی

مواد لازم

  • سس گوجه فرنگی : 1 قاشق غذاخوری
  • سس مایونز : یک قاشق غذاخوری
  • زعفران دمکرده : یک قاشق چایخوری
  • تخم مرغ : 8 عدد
  • زردچوبه : یک قاشق چایخوری
  • فلفل : یک قاشق چایخوری
  • نمک : یک قاشق چایخوری
  • روغن مایع : یک پیمانه
  • سیب زمینی پخته : 4 عدد
  • نان تست : 8 عدد
  • پنیر گودا : 8 ورق
  • خیار شور : 100 گرم

طرز تهیه اسنک سیب زمینی در منزل

ابتدا سیب زمینی ها را آبپز کنید و پوست آن ها را بگیرید سپس سیب زمینی ها را رنده کنید یا آن ها را درون غذاساز بریزید و به سیب زمینی ها زعفران دمکرده و تخم مرغ و زردچوبه و فلفل و نمک و بیکینگ پودر اضافه کنید و مواد را به خوبی هم بزنید تا با یکدیگر ترکیب شوند.
در مرحله بعدی طرز تهیه اسنک، روغن را درون تابه بریزید و تابه را روی حرارت گاز قرار دهید تا روغن داغ شود سپس مایه اسنک را به صورت قاشقی یا یکنواخت درون تابه بریزید و آن ها سرخ نمایید و بعد از سرخ شدن مایه اسنک آن ها را روی پارچه قرار دهید تا روغن اضافی شان گرفته شود.

روش تهیه اسنک سیب زمینی
یک طرف نان ها سس کچاپ بمالید و طرف دیگر را هم سس مایونز بمالید و اسنک سرخ شده را درون نان ها قرار دهید و روی اسنک ها پنیر گودا و خیارشور خرد شده بریزید و اسنک ها را درون ساندویچ ساز قرار دهید و بعد از آماده شدن اسنک ها آن ها را برش بزنید و با سس خردل تزیین نمایید.

روش پخت اسنک سیب زمینی

نکات طلایی برای تهیه اسنک سیب زمینی

  1. می توانید به جای استفاده از ساندویچ ساز نان ها را درون فر یا مایکروویو قرار دهید و اگر به هیچ یک از این وسایل دسترسی نداشتید می توانید اسنک ها را درون ظرفی نچسب قرار دهید و دمکنی روی ظزف بگذارید تا اسنک ها برشته شوند.
  2. به جای استفاده از پنیر گودا می توانید در دستور تهیه اسنک سیب زمینی از پنیر پیتزا استفاده نمایید.
  3. توجه داشته باشید که دستگاه های ساندویچ ساز دارای چراغ چشمک زنی می باشند که وقتی ساندویچ را درون آن قرار می دهید چراغ روشن می شود و بعد از آماده شدن اسنک نیز دستگاه خاموش می شود بنابراین نباید زمان اضافه ای را صرف برشته شدن ساندویچ کنید زیرا امکان دارد که بسوزد.

دستور تهیه اسنک

در این مطلب با طرز تهیه اسنک سیب زمینی آشنا شدید که امیدواریم از تهیه این غذای خوش طعم و سالم نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان