ایسر سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ اقتصادی نیترو را معرفی کرد

ایسر از لپ‌تاپ‌های اقتصادی جدید خود با نام‌های Nirto ۷ و Nitro ۵ رونمایی کرد.

ایسر سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ اقتصادی نیترو را معرفی کرد

ایسر از لپ‌تاپ‌های اقتصادی جدید خود با نام‌های Nirto 7 و Nitro 5 رونمایی کرد.

هر دو این لپ‌تاپ‌ها از یک صفحه‌نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بهره‌ برده و از پردازنده نسل نهم Core اینتل استفاده می‌کنند. البته Nitro 5 شامل یک مدل با صفحه نمایش 17.3 اینچی هم خواهد شد.

در حالت عادی نیترو 7 و نیترو 5 به 16 گیگابایت رم مجهز شده‌اند که البته می‌توان آن را تا 32 گیگابایت ارتقا داد. حداقل پردازنده گرافیکی این 2 لپ‌تاپ هم انویدیا GTX 1050 خواهد بود. در بخش حافظه داخلی نیز با 1 ترابایت حافظه SSD و 2 ترابایت حافظه معمولی طرف هستیم.

هر دو این محصولات، از پورت‌ USB-C، پورت HDMI، جک 3.5 میلی متری هدفون، خروجی اترنت و در نهایت USB 3.0 پشتیبانی خواهند کرد. مدل 15 اینچی نیترو 5 از یک طراحی باریک و سبک بهره برده و 2.2 کیلوگرم وزن داشته و تنها 25 میلی متر ضخامت دارد.

ایسر نیترو

ایسر نیترو 7

از سوی دیگر، مدل 17 اینچی نیترو 5 به خاطر صفحه نمایش خود اندازه بزرگ‌تری داشته و با یک لپ‌تاپ 2.6 کیلوگرمی با ضخامت 27 میلی متر روبرو هستیم. روی بدنه نیترو 5 هم رنگ قرمز به همراه لوگوی Nitro دیده می‌شود.

بر خلاف بدنه پلاستیکی Nitro 5، نیترو 7 از یک بدنه آلمینیومی سبک‌تر بهره برده و ضخامت آن هم از 20 میلی متر فراتر نمی‌رود. به طور کلی، این مدل طراحی مدرن‌تری داشته و با توجه به ضخمات کم و وزن 2.4 کیلوگرمی خود، گزینه مناسبی برای استفاده روزمره محسوب می‌شود. در انتها، کیبورد هر دو مدل از نور قرمز رنگی در پس زمینه خود بهره می‌برند.

نیترو 7 و مدل 17 اینچی نیترو 5 با یک بار شارژ کامل حداقل 7 ساعت دوام خواهند آورد. این رقم برای مدل 15 اینچی نیترو 5 نزدیک به 8 ساعت خواهد بود. قیمت و تاریخ عرضه رسمی این لپ‌تاپ‌ها مشخص نشده است.

جدا از این لپ‌تاپ‌های گیمینگ، ایسر از برند جدید لپ‌تاپ‌های خود با نام ConceptD رونمایی کرده که به طور خاص برای طراحی و ویرایش ویدیو در نظر گرفته شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان