درخشنده در گفت‌وگو با میزان:

هنرمندان نباید در کمک به سیل‌زدگان شوآف کنند/امیدوارم ادامه سال برای همه مملو از شادی باشد

کارگردان فیلم "زیر سقف دودی" گفت: از نظر من کمکی از سوی هنرمندان اگر صورت می گیرد به هیچ عنوان نباید حالت شوآف و یا نمایشی داشته باشد و آنچه هست باید در کنار مردم باشد. من از خدا می‌خواهم که ادامه سال جدید برای همه مردم سالی پر از آرامش و به دور از این ناملایمات باشد.

پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص حضور هنرمندان در مناطق سیل زده گفت: واقعیت امر هیچکس از نیت آدم‌ها با خبر نیست. همه ما داریم برای کمک به سیل زدپگان تلاش می‌کنیم و سعی می‌کنیم اطلاع رسانی داشته باشیم.

وی در همین راستا افزود: به هر حال هنرمندان طرفداران خود را دارند و توسط همین طرفداران دنبال می‌شوند. هنرمندان جدا از مردم نیستند و در کنار آنها زندگی می کنند. بنابراین تلاش آنها برای کمک به سیل زدگان اصلا بد نیست اما اگر سازمان‌یافته تر صورت گیرد بسیار بهتر است.

هنرمندان نباید در کمک به سیل‌زدگان شوآف کنند/امیدوارم ادامه سال برای همه مملو از شادی باشد///////////////////پنجشنبه

کارگردان فیلم "زیر سقف دودی" درباره کمرنگ شدن هنرمندان در سیل اخیر اضافه کرد: هنرمندان حضور گسترده ای در کمک رسانی به زلزله کرمانشاه داشتند اما با هجمه‌ای از انتقادات روبرو شدند و به نوعی دل و دماغ برایشان نماند. از نظر من همه کار ما باید هدفمند باشد و باید بدانیم چطور باید کمک کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: به هر حال هنرمندان در جهت مردم هستند و چیزی که به نفع مردم است را می‌خواهیم. من به شخصه به نوبه خودم کمکم را انجام می‌دهم. پیشتر فیلم‌هایی در همین مناطق سیل زده لرستان ساختم و به نوعی با مردم لرستان زندگی کردم و می‌دانم چقدر انسان‌های شریفی هستند. این در مورد سایر استان‌های سیل زده هم همین است.

هنرمندان نباید در کمک به سیل‌زدگان شوآف کنند/امیدوارم ادامه سال برای همه مملو از شادی باشد///////////////////پنجشنبه

درخشنده شواف کردن و نمایشی انجام دادن کمک را نادرست خواند خاطرنشان کرد: از نظر من کمکی از سوی هنرمندان اگر صورت می گیرد به هیچ عنوان نباید حالت شوآف و یا نمایشی داشته باشد و آنچه هست باید در کنار مردم باشد. من از خدا می‌خواهم که ادامه سال جدید برای همه مردم سالی پر از آرامش و به دور از این ناملایمات باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان