ماهان شبکه ایرانیان

مد و حجاب/ چگونه عینکی مناسب با حجاب انتخاب کنیم

حرکت کردن با دنیای مد محدود به سن، جنس، ملیت و مذهب نیست

حرکت کردن با دنیای مد محدود به سن، جنس، ملیت و مذهب نیست. مسلمانان هم می‌توانند استایل زیبا و مد روز داشته باشند و در دنیای مد فعالیت کنند. اخیرا کمپانی‌های مد، نشان داده‌اند که تمایل دارند در مجموعه کارها و طرح‌هایشان از حجاب استفاده کنند. تنوع در این صنعت تا طراحی لباس شنا برای زنان مسلمان پیش رفت. در این قسمت از سری مقاله‌های مد و حجاب در بنیتا، شما را در انتخاب یک عینک مناسب که بتواند با حجاب هماهنگی داشته باشد راهنمایی خواهیم کرد.

عینک و حجاب

عینک همیشه به استایل شما جذابیت بیشتری می‌بخشد. این روزها بلاگرهای مد و حجاب از عینک به عنوان یک اکسسوری کلیدی در زیباتر کردن استایل خود استفاده می‌کنند. چه عینکی برای یک استایل باحجاب مناسب است و چگونه می‌توان یک عینک مناسب انتخاب کرد؟ امروز در بنیتا به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

به عنوان زنان و دخترانی که مسلمان هستیم و در یک کشور مسلمان زندگی می‌کنیم، لازم است بیشتر اوقات عینک‌های خود را به همراه حجاب، که در کشور ما روسری و یا چادر است، استفاده کنیم. به عنوان یک خانم خوش‌استایل، چه عینک آفتابی و چه عینک طبی، بهتر ایست با استایل شما سِت باشد. 

اگر بلاگر‌های مد و حجاب را ببینید و استایل‌های آن‌ها را دنبال کنید خواهید دید که عینک یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌های استایل خیابانی است. حجابی که انتخاب می‌کنید به شرایط فرهنگی و اجتماعی شما بستگی دارد اما در نهایت نوع این حجاب‌ (روسری یا چادر) انتخاب و سلیقه‌ی شماست. همیشه رنگ و نوع پوشش را به گونه‌ای انتخاب کنید که احساس راحتی و آرامش به شما می‌دهند. بقیه‌ی موارد را آب و هوا و یا شرایطی که لباس را برای آن انتخاب می‌کنید تعیین می‌کنند. در ادامه با انواع عینک‌ها و نحوه‌ی ست کردن آن‌ها با لباستان آشنا خواهید شد.

 

عینک‌های آینه‌ای

عینک های آینه ای

از جدیدترین ترندهای عینک می‌توان به عینک‌های خلبانی یا آینه‌ای اشاره کرد. این عینک‌ها به هر استایلی زیبایی خاصی می‌دهند اما در بهترین حالت می‌توان آنها را با یک روسری به رنگ‌های پاستلی مثل صورتی کم‌رنگ، آبی کم‌رنگ، کرم و رژلب هم‌رنگ ست کرد.

 

عینک‌های گلدار

کالکشن حجاب دلچه و گابانا

این مدل عینک‌ها را که در کالکشن حجاب دلچه و گابانا به همراه لباس‌های گلدار معرفی شده بودند، مدل‌های مناسبی برای فصل بهار هستند. بهتر است این عینک های گلدار با لباس‌های ساده‌تری ست شوند تا از شلوغی بیش از حد لباس خودداری شود. این عینک‌ها را می‌توان با روسری‌هایی به رنگ‌های سفید، لیمویی و صورتی کمرنگ ست کرد. شال و روسری مشکی هم می‌تواند به دلیل تضادی که با رنگ‌ این عینک‌ها دارد ترکیب زیبایی را به وجود بیاورد. 

 

عینک‌‌هایی با قاب رنگی

استایل حجاب

این مدل‌ عینک‌ها طرفداران زیادی، بخصوص در میان نوجوانان دارند. بهترین راه استفاده از این عینک ها، ست کردن آنها با روسری‌تان است. قاب عینک می‌تواند با روسری همرنگ باشد یا رنگ‌هایی متناسب با یکدیگر باشند. برای مثال اگر قاب عینک‌تان را نارنجی‌ انتخاب کرده‌اید، می‌توانید روسری خود را نیز نارنجی یا رنگی متناسب با آن انتخاب کنید، برای مثال قرمز، زرد یا آبی را انتخاب کنید. به دلیل ساده بودن قاب این عینک‌ها، می‌توانید از روسری‌ها و شال‌های گلدار نیز استفاده کنید و پس‌زمینه یا گل‌های روسری را با قاب عینک ست کنید.

اگر اهل پوشیدن روسری‌ها و شال های رنگی هستید، انتخاب چند فریم هرچند ارزان قیمت ولی رنگی که بتوانید با روسری خود ست کنید، به شما استایل زیبایی می‌بخشد.

 

عینک‌هایی با قاب مشکی

عینک‌های بی‌رنگ

این عینک ها هم به صورت طبی و هم به صورت غیر طبی در دسترس هستند و بسیاری فقط از روی علاقه و داشتن استایلی متفاوت از این عینک‌ها استفاده می‌کنند. این نوع عینک‌ها را با هر رنگ روسری می‌توانید ست کنید و برای داشتن استایلی زیباتر می‌توانید از اکسسوری‌های مشکی رنگ نیز استفاده کنید.

اگر این مقاله برای شما جالب بود می‌توانید سری به مقاله‌ی «‌21 نکته‌ی آرایشی برای دختران عینکی» بزنید.

منبع: بنیتا


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان