اینستامُد/ ۶۰ سالگیِ امگا و رویداد آلتا مُدا

علاقمندان به دنیای مُد، دوست دارند همیشه به‌ روز باشند و از آخرین اخبار مد و کالکشن‌های جدید باخبر باشند

علاقمندان به دنیای مُد، دوست دارند همیشه به‌ روز باشند و از آخرین اخبار مد و کالکشن‌های جدید باخبر باشند. یکی از راه‌های به روز بودن و اطلاع از آخرین اخبار، اینستاگرام است. در این سری مقالات در بنیتا که با نام «اینستامُد» می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید، آخرین پست‌های اینستاگرامی طراحان و برندهای مطرح دنیای مُد را برای شما قرار خواهیم داد. در ادامه با ما همراه باشید.

دلچه و گابانا

برند دلچه و گابانا، این هفته به انتشار تصاویری از طراحی‌های خود برای رویداد آلتامُدا و سپس انتشار تصاویر این رویداد پرداخت. در این نمایش لباس که در هتل پنینسولا در پکن برگزار شد، شماری از سلبریتی‌های معروف چین از جمله جانگ زئی، هنرپیشه‌ی فیلم «خاطرات یک گیشا» حضور داشتند. در لباس‌های این کالکشن از طلا و سنگ‌های قیمتی استفاده شده که می‌توانید در صفحه‌ی اینستاگرام برند دلچه و گابانا مراحل ساخت و طرح‌های دیگر این برند را ببینید.

برند امگا

برند امگا، به مناسبت سالگرد 60 سالگی این برند، این تصویر را در صفحه‌ی اینستاگرامش به نمایش گذاشت و نوشت: «این پوستر جان می‌گیرد.» دیوید گاندی نیز به مناسب سالگرد 60 سالگی برند امگا تصویری از خودش در صفحه‌ی اینستاگرامش قرار داد و از ساعت‌های امگا به عنوان اولین و بهترین ساعت‌های زندگی‌اش یاد کرد.

برند دیور

برند دیور به دنبال افتتاح بوتیک لوکس خود در ژاپن که به سبکی مدرن طراحی و چیده شده، عکسی از این بوتیک را در صفحه‌‌ی اینستاگرام منتشر کرد و سپس از لباس‌ها و اکسسوری‌هایی که در این بوتیک قرار داده می‌شوند رونمایی کرد. در این تصویر کیف و کت طراحی دیور را می‌بینید که با نقاشی‌هایی از شکوفه‌های گیلاس تزئین شده است. طرح‌های بیشتر این برند را می‌توانید در صفحه‌ی اینستاگرام برند دیور ببینید.

تامی هیلفیگر

«همه‌ی ابرقهرمان‌ها شنل نمی‌پوشند؛ بعضی از آن‌ها هم استایل بهار تامی هیلفیگر را می‌پوشند و سوار دلفین می‌شوند.» این جمله‌ای است که تامی هیلفیگر در صفحه‌ی اینستاگرام خود  در توصیف لباس‌های کودکانه‌ی خود نوشته بود.

الکساندر مک کویین

برند الکساندر مک‌کویین در صفحه‌ی اینستاگرام خود، تصویر چند طرح از طرح‌های کالکشن بهار 2017 خود را قرار داده بود که یکی از این طرح‌ها را در تصویر می‌بینید. یک کت چرم گلدوزی شده که بر روی یک پیراهن حریر با طرح گلدار پوشیده شده است. طرح‌های بیشتر را می‌توانید در صفحه‌ی اینستاگرام برند الکساندر مک‌کویین ببینید.

برند گوچی

برند گوچی این هفته را به معرفی اکسسوری‌هایش پرداخت. عینک‌های جدید گوچی که برای بهار 2017 طراحی شده اند، براق و رنگارنگ هستند به همراه لباس‌هایی از ترند گلدار ست شده‌‌اند. تصاویر بیشتری از این عینک را می‌توانید در صفحه‌ی اینستاگرام گوچی ببینید.

شما کدام از این طرح‌های خلاقانه را دوست داشتید؟ در کامنت‌ها برای ما بگویید.

هر هفته، با «مروری بر اینستاگرام طراحان و برندهای معروف» همراه شما هستم. نظرات و پیشنهادات خود را در کامنت‌ها با من درمیان بگذارید. همچنین می‌توانید کانال تلگرام بنیتا  و صفحه‌ی اینستاگرام بنیتا را نیز دنبال کنید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مقاله‌ی «چگونه استایلی زیباتر از سال قبل داشته باشیم» بزنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان