ابروهای سیم خارداری؛ ترسناک یا مد روز؟

امروزه بلاگر‌های مدِ زیادی در شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص اینستاگرام حضور دارند و روزانه ترفندهای زیبایی و توصیه‌هایی برای داشتن استایلی بهتر را برای کاربران این شبکه‌ها در صفحات خود به نمایش می‌گذارند

امروزه بلاگر‌های مدِ زیادی در شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص اینستاگرام حضور دارند و روزانه ترفندهای زیبایی و توصیه‌هایی برای داشتن استایلی بهتر را برای کاربران این شبکه‌ها در صفحات خود به نمایش می‌گذارند. اما گاهی اوقات این ترند عجیب و غیر قابل قبول است و در نظر خیلی‌ها حتی زیبا هم نیست. در این مقاله در بنیتا به معرفی دو ترند جدید و عجیب اینستاگرام می‌پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

مدهای عجیب

هر چند وقت یکبار مدل‌های آرایشی جدیدی در شبکه‌های اجتماعی باب می‌شوند. برای اولین بار استلا سیرونن، بلاگر زیبایی فنلاندی که به دلیل آرایش‌های خلاقانه‌اش به محبوبیت زیادی در اینستاگرام رسیده، در صفحه‌ی اینستاگرامش با منتشر کردن این تصویر ابروهای پر مانند را معرفی کرد و از فالوئرهایش خواست تا این ترند را دنبال کنند. به دنبال انتشار این تصویر افراد زیادی شروع به امتحان کردن ترند ابروهای پر مانند شدند. استلا با استفاده از چسب ماتیکی و ژل ابرو، ابروهایش را به دوقسمت تقسیم کرد و به سمت بالا و پایین برس کشید تا شکل پر را به خود بگیرند. باوجود اینکه استلا این عکس را صفحه‌ی اینستاگرامش قرار داد و به عنوان ترند جدید آن را معرفی کرد، بد نیست بدانیم که او این را را تنها به عنوان یک شوخی انجام داده بود؛ شوخی‌ای که باعث شد خیلی‌ها ابروهای خود را به این فرم در بیاورند. او در صفحه‌ی اینستاگرام خود گفت: «وقتی به شوخی یک عکس از ابروهایت پست می‌کنی و دیگران آن را به عنوان یک ترند جدی می‌گیرند. به هرحال از نظرات مثبت و منفی شما در پست آخرم ممنونم.»

هنوز مدت زیادی از باب شدن این ترند نگذشته بود که مدل جدیدی از ابرو در اینستاگرام منتشر شد؛ ابروهای سیم‌خارداری!

ابروهای سیم‌خارداری

ابروهای سیم‌خارداری که گفته می‌شود ترند جدید ابرو در شبکه‌های اجتماعی هستند، از همان ابروهای پر مانند الهام گرفته شده‌اند. برای اولین بار یک بلاگر زیبایی به نام آتنا پگینتون، این مدل ابرو را در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرد. او ابروهای خود را به صورت نامنظم به سمت بالا و پایین  برس کشیده بود و با چسب و ژل ابرو آن‌ها را ثابت نگه داشته بود؛ مانند زمانی که از خواب بیدار می‌شویم و موهایمان نامرتب است. این ابروها به اندازه‌ی ابروهای پر مانند استلا باب نشد اما ممکن است طرفدراران خاص خود را پیدا کند.

نظرتان را درباره‌ی این ابروها برای ما در کامنت‌ها بنویسید. ترسناک یا مد روز و شیک؟

اگر این مطلب برای شما جالب بود، می‌توانید سری به مقاله‌ی «عجیب‌ترین مدهای جهان» بزنید. همچنین می‌توانید کانال تلگرام بنیتا  و صفحه‌ی اینستاگرام بنیتا را نیز دنبال کنید.

منابع: vogue, popsugar,allure


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان