همانطور که کارشناسان گفتند گل استقلال درست بود

اصفهانیان: کمیته داوران نقشی در انتخاب زاهدی‌فر نداشت

بازی تیم های سپاهان و استقلال یک صحنه بسیار مهم داوری داشت که در نهایت با توجه به پیروزی استقلال در این بازی کمتر باعث حواشی و جنجال شد.

به گزارش" ورزش سه" محمدحسین زاهدی فر داور بازی تیم های سپاهان و استقلال روز گذشته در نقش جهان به زعم بسیاری از کارشناسان یک اشتباه بزرگ داشت. او گل استقلال را که روی یک ضربه سر به دست آمد را مردود اعلام کرد اما تصاویر تلویزیونی نشان می داد که این گل سالم است. فریدون اصفهانیان رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره این بازی گفت:« من این بازی را کامل ندیدم اما یکی دو دقیقه ای آن را نگاه کردم.» او افزود:« اکثر کارشناسان اعلام کرده اند که این گل سالم بوده و مشکلی نداشته است.»


اصفهانیان همچنین در ادامه گفت:« من نه فقط درباره این صحنه ، به طور کلی می خواهم بگویم داور ممکن است در چنین صحنه هایی با مسایل مختلفی روبرو باشد، ممکن است زاویه دید یا جاگیری مناسبی نداشته باشد و یا تعدد اتفاقات در هجده قدم باعث شود او صحنه را از دست بدهد.»


داور قدیمی فوتبال ایران  با اشاره به این که آیا این اشتباه را باید یک اشتباه تاثیرگذار به حساب آورد یا نه؟ هم گفت:« خب این اشتباه تاثیرگذار هست و ما نمی توانیم بگوییم تاثیرگذار نبوده اما نتیجه را تغییر نداده است. در واقع تاثیرگذاری اش طوری نبوده که در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد اما خب روی نمره ای که می گیرد اثر می گذارد.»


رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره انتخاب محمدحسین زاهدی فر برای قضاوت این دیدار آن هم با وجود ذهنیتی که استقلالی ها نسبت به قضاوت او در بازی برابر پدیده داشتند گفت:« ببینید براساس آئین نامه و اساسنامه، کمیته داوران باید در ابلاغ هایی که صادر می شود نظر داده و داوران را این کمیته تعیین کند اما با توجه به اینکه ابلاغ سرپرست جدید کمیته هنوز نیامده ، کمیته داوران در این رابطه هنوز نظری نداده است. درواقع هنوز کمیته داوران جدید مستقر نشده و تا زمان تشکیل کمیته عملا در ابلاغ ها نقشی ندارد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان