نرخ کرایه تاکسی در انتظار اعلام نرخ تورم

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی درباره نرخ کرایه تاکسی ها اظهار داشت: در دی ماه سال گذشته لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی به شورای شهر ارسال شد و پس از تصویب و تایید فرمانداری، در انتظار اعلام نرخ رسمی تورم در انتهای سال ۹۷ توسط مرکز آمار هستیم تا بر اساس آن نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها را اعلام کنیم

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی درباره نرخ کرایه تاکسی ها اظهار داشت: در دی ماه سال گذشته لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی به شورای شهر ارسال شد و پس از تصویب و تایید فرمانداری، در انتظار اعلام نرخ رسمی تورم در انتهای سال 97 توسط مرکز آمار هستیم تا بر اساس آن نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها را اعلام کنیم.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، وی ادامه داد: از مرکز آمار برای اعلام نرخ رسمی تورم استعلام کرده‌ایم و امیدواریم سریعتر پاسخ استعلام ما داده شود. همچنین امیدواریم تا پایان فروردین ماه یا ابتدای اردیبهشت بتوانیم نرخ جدید کرایه تاکسی را اعمال کنیم و در رابطه با همین موضوع تغییر برچسب‌ها و اطلاح قیمت‌ها در پایانه‌ها در دستور کار قرار گرفته شده است.
قنادان در پایان بیان داشت: فرمول نرخ گذاری درسال گذشته تغییر پیدا کرد و نرخ بر اساس مسافت و زمان سفر محاسبه می‌شود. همچنین تا اعلام رسمی نرخ کرایه تاکسی‌ها و نصب برچسب بر روی خودرو و یا نصب تابلوی اعلام نرخ پایانه‌ها، افزایش کرایه تاکسی‌ها غیرقانونی خواهد بود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر