پورعلی‌گنجی برابر الدحیل به میدان می‌رود

العربی با بهره‌مندی از مدافع ایرانی خود مقابل الدحیل قرار می‌گیرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته بیست و دوم و پایانی لیگ ستارگان قطر از ساعت 19:50 امشب با برگزاری سه دیدار همزمان آغاز می‌شود که در یکی از آنها تیم العربی که مرتضی پورعلی‌گنجی را در فهرست دارد، در استادیوم بزرگ حمد دوحه به مصاف تیم نایب قهرمان الدحیل خواهد رفت.

مرتضی پورعلی‌گنجی که در دور برگشت لیگ ستارگان قطر 6 بازی برای العربی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده، همانند هفته‌های اخیر در خط دفاعی تیمش برابر الدحیل حضور دارد.

یاران پورعلی‌گنجی پس از دو شکست متوالی، در هفته گذشته به پیروزی مقابل قطر اس. سی دست پیدا کردند و امشب هم در صورت برتری برابر الدحیل رده دومی، احتمالا رتبه ششم خود در جدول فصل 19-2018 لیگ ستارگان را قطعی می‌کند.

الدحیل قطر که یکی از رقبای استقلال در لیگ قهرمانان است، پس از پایان لیگ ستارگان، در روز سه‌شنبه، سوم اردیبهشت ماه باید چهارمین بازی خود در رقابت‌های آسیایی را مقابل العین امارات برگزار کند.

روی فاریا، سرمربی پرتغالی الدحیل قطر در آخرین بازی فصل تصمیم گرفته به یوسف العربی و کریم بوضیف، دو ستاره تاثیرگذار تیمش استراحت دهد تا آنها را با آمادگی کامل در آسیا در اختیار داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان