انهدام یک گروه تروریستی مرتبط با داعش در سیبری

خبرگزاری فارس: نیروهای ویژه روسیه امروز (شنبه) اعلام کردند که گروهی از تروریست‌های مرتبط با داعش در شهر «تیومن» منطقه سیبری در این کشور را دستگیر و گروه تروریستی آنها منهدم شده است. این عملیات ضدتروریستی شب گذشته انجام گرفته است.

بنا بر گزارش شبکه «راشاتودی»، در یک ویدئو که ظاهرا از پنجره‌ ساختمانی در نزدیکی محل اختفای تروریست‌ها گرفته شده، چندین شلیک اسلحه در تاریکی شنیده می‌شود و اندکی بعد، این خانه با تروریست‌ها در داخل آن در محاصره شعله‌های آتش قرار می‌گیرد و صدای سگی از دور به گوش می‌رسد که به شدت از صدای شلیک‌ها ترسیده است.

نیروهای امنیتی روسیه گزارش کردند که در این عملیات ضدتروریستی یک گروه مرتبط با داعش خنثی شده و دو نفر از تروریست‌ها که از زمین گذاشتن سلاح‌هایشان سر باز زدند، به هلاکت رسیدند.

شاهدان عینی اعلام کردند که همزمان با آغاز عملیات گسترده نیروهای امنیتی روسیه در این محدوده، برق به طور کامل قطع شده بود و حضور نیروهای پلیس در این منطقه نیز به شدت افزایش پیدا کرد به طوری که 30 فروند خودروی زرهی نیروهای امنیتی در محوطه مدرسه‌ای در نزدیکی این خانه مستقر شدند.

کمیته تحقیقات روسیه تأکید کرد که در این عملیات ضدتروریستی 2 تفنگ و 2 بمب کشف شده است و پرونده جنایی علیه این افراد به جریان افتاده است.

فرار تروریستهای آمریکایی از شمال رقه به سوی مرز سوریه با عراق

برخی منابع از فرار تروریستهای آمریکایی از شمال رقه به سوی مرز سوریه با عراق خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، برخی منابع از خروج ستون نظامی آمریکایی از حومه شمالی الرقه به سوی مرزهای سوریه با عراق خبر دادند.

بر اساس این گزارش؛ ستونی از تروریست‌های آمریکایی از پایگاه تروریست‌های آمریکایی در حومه شمالی الرقه به سوی مرزهای عراق با سوریه عقب نشینی کرد.

شایان ذکر است که چندی قبل نیز منابع سوری از فرار نظامیان تروریست آمریکایی در تاریکی شب از شهر الطبقه در حومه جنوب غربی استان الرقه سوریه پس از سوزانده شدن پرچم آمریکا در الرقه خبر داده بودند.

بر اساس این گزارش؛ ستونی متشکل از 30 خودرو از شهر الطبقه به سوی مرکز استان الرقه حرکت کرده بودند و نیروهای سوریه دموکرات (کردهای مورد حمایت آمریکا) برق شهرک‌ها و روستاهای حومه غربی شهر الرقه را در زمان عقب نشینی تروریست‌های آمریکایی قطع کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان