برانکو خیال هواداران پرسپولیس را راحت کرد

خبرگزاری مهر: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا از ساعت 19 امروز شنبه در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر 2 پرسپولیس به پایان رسید. معین عباسیان (4) و رضا اسدی (67) برای سایپا گل زدند. بشار رسن (32)، علی علیپور (49) و مهدی ترابی (62) برای پرسپولیس گل زدند.

برانکو ایوانکوویچ پس از این بازی گفت: می‌دانیم تا آخر فصل هر بازی به همین شکل خواهد بود. چون برای همه حریفان خیلی قشنگ است از قهرمان کشور امتیاز بگیرند. به همین خاطر انتظار داریم مابقی بازی‌ها به همین سختی باشد.

وی اذعان داشت: پس از نتایج سایر تیم‌ها در روز گذشته انتظارات از ما زیاد شده بود. به همین خاطر جا دارد به بازیکنان تبریک بگویم که به استحقاق خود رسیدند. بیشتر از بازیکنانم به هواداران تبریک می گویم که با وجود اینکه عقب افتادیم ما را تشویق کردند. آنها ما را به سمت برد هدایت کردند.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان خود تصریح کرد: بعد از گل سوم بازی را شُل گرفتیم. می‌توانستیم گل چهارم را بزنیم. هفتاد درصد مالکیت توپ را داشتیم. 17 شوت به دوازه حریف زدیم. پنج شش موقعیت گل داشتیم. به هر حال جزئیاتی به وجود آمد که گل دوم را خوردیم.

برانکو درباره بازی با ذوب آهن که روز چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد تصریح کرد: وقت خوشحالی نداریم و باید خودمان را برای این بازی آماده کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره نگرانی هواداران از صحبت‌های روز گذشته اش که احتمال می‌رود او از پرسپولیس برود افزود: درباره چه چیزی می‌خواهید صحبت کنید؟! مشکل کجاست؟! درباره بازی صحبت کنید. من یکسال دیگر قرارداد دارم چرا باید نگران باشند.

برانکو ادامه داد: شما مطمئن هستید همه بازیکنان که قرارداد دارند در تیم می‌مانند؟! این فوتبال است. من یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و واضح این را گفتم.

برانکو درباره اشتباهات فردی در خط دفاع پرسپولیس اذعان داشت: اگر در فوتبال اشتباه وجود نداشته باشد هیچ تیمی به گل هم نمی‌رسد. آیا دیدید تیمی بدون اشتباه گل بخورد. تیم‌هایی که خیلی در وضعیت جدول، خاص نیستند با انگیزه و آرامش می آیند تا نتیجه بگیرند. روی گل اول کسی نمی‌گوید سانتر عباسیان عالی بود. طبیعی است گل خوردن در آن دقیقه از بازی برای ما شوکه کننده بود. روی گل دوم هم ترابی اشتباه کرد که توپ به نادری نرسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان