بیرانوند: جای برانکو بودم تیم ملی را انتخاب نمی‌کردم

خبرگزاری تسنیم: علیرضا بیرانوند بعد از پیروزی 3 بر 2 پرسپولیس مقابل سایپا، راجع به کمک‌رسانی‌ به سیل‌زدگان استان لرستان و دریافت تندیس نوعدوستی و مسئولیت‌های اجتماعی در ابتدای این بازی، گفت: با کمک‌هایی که از همه استان‌ها به مردم سیل‌زده ارسال شده است، فکر می‌کنم وضعیت خیلی بهتر شده، اما ما هنوز داریم این کار را ادامه می‌دهیم و قرار است در 2 روز آینده چند کامیون به مناطق سیل‌زده ارسال کنیم. شرایط من طوری است که سخت است کنار مردم سیل‌زده باشم، اما امیدوارم زودتر زندگی آنها به شرایط عادی برگردند.

وی افزود: من هم مانند همه درد و دل مردم لرستان، خوزستان، گلستان و شیراز را می‌شنوم که به آنها به طور کامل رسیدگی نمی‌شود، مخصوصاً از سوی استاندار لرستان که به هیچ وجه به مردم این استان کمک نکرده است، اما از مردمی که کمک می‌کنند واقعاً ممنونم و دست‌شان را می‌بوسم. باعث افتخارم است که قبل از بازی در کنار آقای دایی تندیس نوعدوستی را دریافت کردم که این وظیفه من را سنگین‌تر خواهد کرد تا بیشتر حواسم به همشهریان و همه کسانی که به کمک احتیاج دارند باشند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل سایپا گفت: بازی بسیار سنگینی بود و سایپا آمده بود تا هر طور شده از ما امتیاز بگیرد. گل اول که دریافت کردیم به صورت مستقیم از کرنر وارد دروازه نشد و فکر می‌کنم به پای اسدی یا بازیکن دیگری برخورد کرد. زمانی که گل اول را از سایپا دریافت کردیم یاد بازی دیروز تراکتورسازی مقابل سپیدرود افتادم که نکند ما هم در این بازی شکست بخوریم، اما خیلی خوشحال شدم که توانستیم به گل برسیم و بازی را مساوی کنیم. در نیمه دوم اما باز هم 5 دقیقه بازی از دست‌مان رفت و می‌دانستم که قرار است الان بلایی سرمان بیاید، چرا که بچه‌ها در این دقایق سر به هوا بازی می‌کردند و همین باعث شد که گل دریافت کنیم.

بیرانوند با اشاره به این که در این بازی چند شروع مجدد خوب داشته است، راجع به این که ممکن است برخی‌ها اعتقاد داشته باشند سایپا آنطور که باید مقابل پرسپولیس محکم بازی نکرده‌ باشد، گفت: سایپا برای برد به میدان آمده بود و خیلی تیم قدرتمندی بود. شاید اگر بازی 5 دقیقه دیگر طول می‌کشید بازی به تساوی کشیده می‌شد. آنها بازیکنان خوب و جوانی دارند که در مقابل ما نیز عملکرد خوبی از خودشان به نمایش گذاشته‌اند. شاید عملکردی که سایپا مقابل پرسپولیس داشت دو برابر عملکردی بود که این تیم مقابل استقلال داشته است.

وی درباره اینکه جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که پرسپولیس متکی به فرد نیست و موفقیت‌های این تیم تنها برای حضور برانکو نبوده است، تصریح کرد: صد در صد اگر من هم به جای برانکو بودم از این صحبت‌ها ناراحت می‌شدم. ما در سال 97 اصلاً کاشانی را ندیده‌ایم، از وزیر ورزش می‌خواهم بعد از انتخاب اعضای هیئت مدیره‌ای باشگاه، عکس‌های آنها را نیز برای ما بفرستند تا ما آنها را بشناسیم. امیدوارم فردا همگی جمع شوند و ما قیافه‌های آنها را ببینیم، چرا که تاکنون آنها را ندیده‌ایم. واقعاً می‌گویم در اعضای هیئت مدیره ما فقط عرب را می‌بینیم و به جز او دیگر هیچکس را نمی‌شناسیم. حداقل اعضای هیئت مدیره یکبار پیش ما بیایند و سال جدید را به ما تبریک بگویند تا ما هم آنها را ببینیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: کاشانی حرف بدی زده چرا که برانکو برای پرسپولیس زحمت زیادی کشیده و همه هواداران می‌بینید که در ورزشگاه یک صدا او را تشویق می‌کنند. من هم اگر به جای برانکو بودم از این صحبت‌ها ناراحت می‌شدم و شاید عکس‌العمل هم نشان می‌دادم.

بیرانوند درباره بحث حضور برانکو در تیم ملی و اینکه او به عنوان یک پرسپولیسی ملی‌پوش ترجیح می‌دهد، برانکو در باشگاهش بماند یا به تیم ملی برود، خاطر نشان کرد: واقعاً سوال سختی است، برانکو سرمربی تیمی‌است که 40، 50 هزار هوادار دارد، اما از آن سو بحث تیم ملی کشور هم مطرح است که این تیم نیز باید موفق باشد. اما اگر من جای برانکو بودم در حال حاضر تیم ملی را انتخاب نمی‌کردم.

وی راجع به این که پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد، یادآور شد: فکر می‌کنم با پیروزی امروز 50 درصد راه قهرمانی را طی کرده‌ایم، شاید دیروز که استقلال به سپاهان گل زد و این تیم را شکست داد، خیلی از هواداران ما از این نتیجه ناراحت شدند، اما من واقعاً از پیروزی استقلال خوشحال بودم، چرا که آنها به نفع ما پیروز شدند. ما الان با استقلال و سپاهان 7 امتیاز اختلاف داریم و فکر می‌کنم بازی با ذوب‌آهن برای‌مان بسیار سرنوشت‌ساز است و اگر این بازی را پیروز شویم می‌توانیم به قهرمانی نزدیک‌تر شویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان