عذرخواهی میلانی‌ها به خاطر شادی جنجالی(عکس)

باکایوکو و کسی، بازیکنان آث میلان که بعد از پیروزی ۱-۰ تیم‌شان مقابل لاتزیو برای جشن گرفتن در زمین از پیراهن فرانچسکو آچربی استفاده کرده بودند از این ستاره لاتزیو عذرخواهی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیمو باکایوکو و فرانک کسی، دو بازیکن آث میلان که دیروز بعد از پیروزی 1-0 تیم‌شان مقابل لاتزیو در سری آ، در پایان بازی برای جشن گرفتن از پیراهن فرانچسکو آچربی، بازیکن لاتزیو استفاده کرده و با آن ژست گرفته بودند به خاطر این حرکت از آچربی عذرخواهی کردند.

 

 

این در حالی بود که قبل از شروع مسابقه، باکایوکو و آچربی در گفتگو با رسانه‌ها برای هم کری‌خوانی کرده بودند و این رفت و برگشت‌های رسانه‌ای باعث شده بود هیجان مسابقه که به خودی خود بالا بود، بیشتر شود.

 

شاید به خاطر همین پیش‌زمینه بود که بعد از پایان بازی در سن‌سیرو، کسی و باکایوکو پیراهن آچربی که با بازیکنان میلان تعویض شده بود را در مقابل هواداران خود بالا گرفتند و به خاطر پیروزی‌شان به شادی مشغول شدند.

 

این حرکت آچربی را بسیار عصبانی کرده بود. بازیکن 31ساله لاتزیو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من از این موضوع متاسفم. من پیراهنم را با آنها عوض کردم تا به درگیری‌های رسانه‌ای و  شبکه‌های مجازی پایان بدهم".

 

اما باکایوکو و کسی سرانجام در شبکه‌های اجتماعی به خاطر حرکت‌شان از آچربی عذرخواهی کردند. باکایوکو در این باره گفت:" من فقط از سر شادی آن حرکت را انجام دادم و نمی‌خواستم به کسی بی‌احترامی کنم. اگر به او بی‌احترامی شده عذرخواهی می‌کنم".

 

کسی هم در شبکه‌های اجتماعی نوشت:" از آچربی صمیمانه عذرخواهی می‌کنم. من برای همه احترام قائلم".

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان