ماهان شبکه ایرانیان

آخرین وضعیت ستاره مصدوم آژاکس برای بازی با یووه

فرانکی دی یونگ، ستاره خط میانی آژاکس روز گذشته در جریان بازی با اکسلسیور دچار مصدومیت شد.

به گزارش "ورزش سه"، آژاکس تا چند روز دیگر باید در دیداری حساس و سرنوشت ساز در تورین به مصاف یوونتوس در لیگ قهرمانان برود و بدترین خبر در این شرایط برای سرمربی این تیم، اریک تن هاخ، آسیب دیدگی فرانکی دی یونگ و احتمال غیبت او در این دیدار دشوار است.

 

 

 

 

دی یونگ دقیقه 28 بازی با اکسلسیور دچار مصدومیت عضلانی شد و دیگر نتوانست به کار ادامه دهد. در دیداری که آژاکس به راحتی با نتیجه 6-2 بر اکسلسیور پیروز شد؛ ولی همه نگران وضعیت دی یونگ بودند. سه شنبه شب در تورین بازی برگشت یووه و آژاکس برگزار خواهد شد و قطعا غیبت دی یونگ، به ضرر تیم هلندی خواهد بود.

اریک تن هاخ، سرمربی آژاکس در مورد آخرین وضعیت دی یونگ گفت:« شرایط دی یونگ قبل از بازی خوب بود و مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی نداشت ولی وقتی بازی شروع شد، دیدم که در دویدن مشکلاتی دارد و هر چه از بازی گذشت نیز شرایط او بدتر شد. در نهایت تصمیم به تعویض او گرفتم. در واقع علت تعویض برای احتیاط بود و نمی خواستم روی او ریسک کنم. شاید به کمک پزشک تیم او می توانست تا انتها نیز بازی کند ولی خطر شدت یافتن مصدومیت وجود داشت.

شرایط فرانکی نگران کننده نیست ولی باید تا فردا و روز بازی صبر کرده و ببینیم نظر نهایی پزشکان چه خواهد بود. اینجا همه امیدوار هستیم که او بتواند برابر یووه به میدان برود. دی یونگ برای ما یک بازیکن کلیدی است.»

 

لازم به ذکر است که بازی رفت دو تیم چهارشنبه شب گذشته با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان