اینیستا:

مسی بی همتاست؛ او را با کسی قیاس نکنید

آندرس اینیستا، کاپیتان سابق بارسلونا همواره حرف هایی جدید در تمجید از لیونل مسی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا انتهای فصل گذشته به دوران حضورش در بارسا پایان داد و راهی ویسل کوبه ژاپن شد. پس از او حالا بازوبند کاپیتانی بارسا به لیونل مسی رسیده است. فوق ستاره ای که اینیستا او را بازیکنی بی همتا در تاریخ فوتبال می داند.

 

 

 

اینیستا در مصاحبه جدید خود و در تمجید از مسی گفت:« با اینکه ساده به نظر می رسد؛ ولی مسی همیشه چیزهای جدیدی برای ارائه دارد. تقریبا اکثر دوران فوتبالم را با مسی در بارسا پشت سر گذاشتم و دیدن بازی های او و حتی تمرین کردنش نیز لذت بخش بود. او به طور پیوسته و ثابت خلاقیت های جدیدی از خودش رو می کند و پس از گذشت سال ها دست از سورپرایز کردن هوادارانش بر نمی دارد.»

اینیستا ادامه داد:«  صحبت از مسی یعنی صحبت از یک چیز متفاوت. صحبت از چیزهایی که دیده نمی شوند. حتی تماشای ضربه زدن او به توپ نیز خاص و ویژه است. وقتی مسی توپ را در اختیار دارد، می توان مطمئن بود که به بهترین شکل کارش را به سرانجام خواهد رساند. مسی بی همتاست و از نظر من غیر قابل قیاس با دیگران.»

اینیستا در مورد ناکامی های مسی در تیم ملی آرژانتین گفت:« واقعا عجیب است. آنها به چند فینال مهم رسیدند و نتوانستند قهرمان شوند؛ در حالی که شایستگی آن را داشتند که جام را بالای سر ببرند. فوتبال همین است و مرز بین خوشبختی و ناامیدی بسیار باریک است.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان