گل لاله‌ای که برند کرج شده است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از افزایش ۵۰ درصدی بازدیدکنندگان باغ لاله‌ها در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

گل لاله‌ای که برند کرج شده است

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تعداد بازدید کنندگان هفتمین جشنواه لاله‌های کرج در مقایسه به دوره قبل بیش از 50 درصد رشد داشته است.

این مسئول توضیح داد: حتی در روزهای گذشته که شاهد بارندگی و سردی هوا بودیم هم استقبال شهروندان از این جشنواره بالا بود. این نشان می‌دهد جشنواره لاله‌ها جای خود را در میان شهروندان باز کرده و به عنوان برندی برای کرج شناخته شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره هشتم در حال انجام است تا سال آینده با تعداد بیشتری لاله و برنامه‌های متنوع‌تر از شهروندان میزبانی کنیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با توجه به بالا رفتن دمای هوا در این هفته بدون شک ماندگاری لاله‌ها کمتر و پیش بینی می‌شود این جشنواره تا پایان هفته آینده ادامه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ساخت سالن روباز در پارک چمران اشاره کرده و گفت: ساخت سالن روباز در پارک شهید چمران کرج برای برگزاری برنامه‌های مختلف بنا به تاکید شورای شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای ساخت این سالن به زودی جلسه‌ای با شهردار کرج جهت تخصیص اعتبار مناسب برگزار و پس از تأمین اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان